I aquí presento les noves botes. Es podrà advertir que, després de gairebé vint anys de botes de muntanya, l'estil ha canviat a bota esportiva.
La bota ha mort, visca la bota!
Converse cuir noir/noir/bl 69.99

I no és bonic tot plegat? Ves que l’Ànima alada ens ha donat un altre Premi Blog Solidari i si no sabíem que fer-ne amb un imagineu-vos amb dos. Ei! Però la il·lusió és la mateixa, que consti.
Avui, des de la carretera en obres, he vist els camps gebrats de matinada i milers de cons i de torretes (testos) de fang a una botiga de ceràmica, he vist milers d'ampolles de cervesa San Miguel i milers de metres de tub de color negre.
Més o menys tots mengem amanida, tot va en funció del nivell de cabreta que portem dins. Fa temps que dic que si la natura hagués volgut que mengéssim herba ens hauria instal·lat quatre estómacs de sèrie com a les vaques… però el cas no és aquest, el cas és que avui al restaurant ens han portat l’amanida i un company s’ha decidit a amanir-la:
Per cap d'any m'avisen que prepari el Dia dels enamorats, jo que sóc obedient, m'hi poso i quan encara no ho tinc enllestit m'avisen que prepari el Dia del Pare i jo ves que hi vaig i en començo un altre i passo com puc. Encara no és el cinc de març (amb l'stress del Dia del Pare) i Ells ja em posen sobre la pista de Sant Jordi, roses i llibres, la Moreneta, el Dia del treball i el de la Mare, se m'ha girat una feinada.