dimecres, 5 de desembre del 2007

Frenadol

Estic refredat, no sento olor de res, sóc una persona enganxada al paper de vàter. I ja sé que el refredat amb medicaments dura una setmana i sense… set dies, però és que en porto tres i això vol dir que el pont sencer me’l passaré així.
Ara vaig de Frenadol i sí, a mi m’agrada el gust del Frenadol. La meva fidelitat al Frenadol és llegendària, fins i tot en comprava quan el van prohibir o va córrer el rumor que ho farien.

Però aquest matí, quan me’n preparava un, se m’ha acudit mirar-ne la composició:

Paracetamol per la febre i el mal de cap: de febre no en tinc per tant tot anirà al mal de cap, de conya.
Dextrometorfano per la tos: tampoc en tinc però una mica de dextrometorfano sempre va bé.
Citrat de cafeïna: per posar-me a to, bé.
Clorfenamina: pels mocs i els esternuts, d’això me’n caldrien quatre quilos i no els quatre mil·ligrams que porta.
Àcid ascòrbic: vitamina C pel body.
Sacarosa: per fer la punyeta si ets diabètic.
I ara ve la mare dels ous per què serveix l’amarillo ocaso? per anar agafant coloret de mort, és una reminiscència de les potingues de les bruixes i els otros excipientes, què són? ales de rat penat? ulls de gripau?

Per passar el pont us deixo una nova versió sambera d’un tema dels Eurythmics. Ja em direu el què.

4 comentaris:

Boira ha dit...

Ei! Cuida't molt! Jo també era de Frenadol, però de quan encara no portava cafeïna i m'adormia pels puestos. Llavors em vaig passar al Bisolgrip. Ara m'ha picat la curiositat, vaig a mirar si també porta amarillo ocaso! Bon pont malgrat tot!

Albert_stk ha dit...

Jo prenc un multicombinat de acetaminofeno, aspirina, ibuprofeno, ketoprofeno,naproxeno,dextrometorfano, guaiafenesín i efedrina. No noto cap molèstia... només unes llums de colors.

Anònim ha dit...

Jo també prenc Frenadol, però la versió Ps, en càpsules. Porta Paracetamol, Dextrometorfano, Clorfenamina i Pseudoefedrina.

Déjà vie ha dit...

ai quina por si et deixessin fer la composició a tu!! jo soc poc pastillera aixi q... Va a veure si el pont et trobes mes fi. Cuida't molt i recuperat aviat.