diumenge, 23 de desembre del 2007

Lluert

Avui vena reivindico-festera-xulopiscinística proclamo.

Començaré per la reivindicativa. Deu fer…no, fa cinc mesos vaig instal·lar el Google Analytics al blog. Tard? Sí , però qui no sap és burro i com jo comença a comptar les seves visites quan el blog ja té gairebé tres anys. Bé el tema no és aquest, sinó que a part de veure com les gràfiques pugen o baixen i la tercera paraula més buscada és penis, descobreixo que quan cerques les visites per ciutat et trobes això:



Suposo que l’Analytics en català és cosa de temps, almenys així ho ha demostrat Google amb altres històries, el Blogger per exemple. Però posar els noms de les ciutats en castellà, ja no ho fa ningú. Miquetona de deixadesa potser?

Ara la festera. El Polo ha fet cent vint-i-tres mil quatre-cents cinquanta-sis quilòmetres que amb números té més gràcia.



I per acabar la xulopiscinística. Un dia d’aquesta setmana he anat a treballar amb una bona persona, planera. Em fa posar de bon humor, llàstima que no m’hi facin anar més sovint. D’ell n’he après dues coses:

On has deixat l’alien?

Busquem el sol com els lluerts


3 comentaris:

Robertinhos ha dit...

jo la veritat que no he instal··lat el analytics...sóc dels burros encara! jejejeje

bon Nadal des del mugró!

Anònim ha dit...

Jajajajajaja, a mi el Mapstats del Blogflux em diu que tinc algun lector de Bañolas i de no sé on més. No re...

Ei, passeu un molt bon Nadal sota el mugró!!!

Mireia ha dit...

Jo tampoc no hi tinc l'analytics però potser ho provo . M'ha encantat l'ho de "l'alien" . a casa n'hiha unes quantes de claus "aliens". BON NADAL!!!