dilluns, 3 de desembre del 2007

Ja no sóc verge


En rock'n'roll en té la culpa, jo vivia innocent i feliç i m'ha passat el meu primer meme...

1. Quan temps portes com a blocaire?
Des del dia de tots sants de 2004
2. Com vas saber l’existència dels blogs?
En Carles va iniciar-ne un per explicar l’adopció del seu fill, m’ho va dir i …
3. Digues 5 blogs que segueixes diàriament
Només 5! La Bet, el del papa, en Ramon, l’Esteve, en Zinc, la Déjà vie, l’Avi, la Tarambana, la Zel, en rock’n’roll, tots els que hi ha aquí al costat i algun més.
4. Ets lector anònim d’algun bloc?
Sí, de molts, i una vegada per poc creem un conflicte internacional amb les Filipines al deixar de ser-ho.
5. Alguns autors que et generin especial simpatia
Tots els que llegeixo i que enllaço
6. Amb quins 5 blocaires aniries de marxa?
No m’agradaria excloure ningú, hi ha tants tipus de marxa com blocaires. És qüestió de provar-los/les tots i totes. I com va dir aquell... demanem pizzes que la nit serà llarga i mentre jo tingui un duro tu aniràs borratxo.
7. Amb quins o quines 3 blocaires passaries una nit de bogeria sexual?
Ei! que el Cròniques és compartit, que tinc parella jo, què voleu que me la trobi amb plan Carmen amb el clavell a la boca i les de podar entre les mans?
8. T’has enamorat mai d’algun o alguna blocaire?
M’he enamorat de les seves paraules, explicacions, sensibilitats…
9. Estàs satisfet amb el teu bloc?
Què vols que et digui, va a dies. Però quan deixi d’agradar-me, deixaré de fer-lo.
10. Escull entre 3 i 5 blocaires per a què facin aquest MêMê.
A qui li passo un marron-marron...
A la Déjà Vie per xafarderia,
a l’Adrià per endogàmia,
a la Bet perquè ja deu haver tornat de Portugal,
a l’Esteve perquè està de baixa i té temps
i com que deu tenir poca feina a l’Avi

7 comentaris:

Anònim ha dit...

"la nit serà llarga i mentre jo tingui un duro tu aniràs borratxo"
Em cagon dena, quina frase!!

Jo Mateixa ha dit...

Jajajaja, així que novato en tema memes eh??, no t'amoinis, a mi m'encanten, ja t'en passaré :-P

Bet ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Bet ha dit...

Efectivament he tornat de Portugal i he recollit el teu Meme... Per cert, m'encanta la foto del post miop... Preciosa (la foto i ella)

Déjà vie ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Déjà vie ha dit...

Uiuiui em sembla q fas tart amb aixó d posar deures. El pots veure al mes d'agost aqui: Meme

Déjà vie ha dit...

Ups no s'ha marcat bé. A veure si ara si