divendres, 7 de novembre del 2008

Última entrada


Sis d’agost de 1845. Després d’haver dedicat tota la meva vida a l’estudi de la física, la química i les matemàtiques. D’haver-me tancat tot el sant dia al meu laboratori omplint papers i pissarres de xifres i fórmules. No havent perdut el temps en res ni en ningú i en conseqüència perdent diners, salut, família i amics. Finalment ho he aconseguit, l’invent de la màquina de teletransportació temporal és un fet.
Després de tres anys de feina construint la màquina, he ajustat els rellotges a d’aquí a cent anys i les coordenades a un turó prop d’un petit poble costaner a l’altre extrem del món 34 graus, 25 minuts i 32 segons de latitud nord i 132 graus, 26 minuts i 52 segons de longitud est. Em disposo a emprendre el viatge.
Deixo el meu diari i les meves notes per si alguna cosa sortís malament.

9 comentaris:

Joana ha dit...

A més de la màquina de teletransport hauria d'haver inventat una màquina que endevinés el futur. Sabem si va arribar abans que surtís el bolet?

Sergi ha dit...

Bé, amb el comentari anterior em faig una idea d'on va anar a parar el pobre personatge. Ja és tenir mala punteria, eh?

Mireia ha dit...

Joana, has sigut molt ràpida .Ho anava a buscar, però coneixent- te ja no cal.

Això ja és mala sort del personatge, o potser mala bava del creador.;)

neus ha dit...

aissss quin ensurt! per un moment m'he pensat que era una manera original de tancar el blog... uf! va dir ella.

estrip ha dit...

ja ens explicaràs l'experiència. Compte no perdis cap àtom!

zel ha dit...

Jo vull teletransportar-me, em fas un lloc, sisplau? Vull marxar...

Carles Casanovas ha dit...

Zel,corre,i no et paris fins arribar
a Itaca...allà ,el "zel" és mes blau,
i els àngels caminen.

Assumpta ha dit...

Tants anys estudiant per anar a parar "allí"... (això confirma la meva teoria de que el Títol de "Matadero" que llueix a la façana de la Biblioteca Pública de Reus hi és per alguna cosa)

J.M. ha dit...

Ai, redéu...