A la benzinera

Han aturat el cotxe d'alta gamma al costat de la benzinera, Ell i Ella n'han sortit corrents obrint les portes del darrera i deixant les del davant obertes. Massa què es maneguen no es veu però Ell per un costat i Ella per l'altre sembla que saben què es fan.
De cop, per la seva banda, Ell en treu un nadó nu i el posa al seient del davant, Ella li passa la roba perquè el torni a vestir i en acabat, amb els bolquers bruts i les tovalloletes usades, va cap al contenidor que hi ha entre l'estació de servei i la botiga de recanvis i hi llença el paquet.
En tornar cap al cotxe on Ell ja està posant la criatura a la cadireta, Ella s'atura, es mira un dit, se l'eixuga als texans i després se'l llepa.

divendres, abril 29, 2011

7 Comments:

XeXu said...

Uf! Que desagradable la senyora... no ho diuen que de porc i de senyor se n'ha de venir de mena? Aquests eren de les dues menes.

Clidice said...

1. ecs 2. el nadó com perllongació d'una mateixa, res d'ell fa fàstic.

òscar said...

Marrana, d'alta gamma.

Assumpta said...

Aggggg amb el fàstic que em fa a mi només de pensar que algú vagi al lavabo i després no es renti les mans, això ja és... puagsss

menxu said...

JAJAJAJA! Quin horror!

Bé, els humans som malpensats de mena... Potser una de les coses que llençava era l'emboltori d'uns donetes... O això vull creure'm... O_o'

Carles Casanovas said...

Jordi, és que et fixes amb unes coses...això és caca d'angel, n'hi
han que també mengen "cabell d'àngel"

air max pas cher said...

J’adore les couleurs de tes photos.
Je ne comprends pas tout en anglais, on peut espérer une traduction? Merci d’avance.

 
El blog d'en Jordi i la Marta. Cròniques de sota el mugró. - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger