dimarts, 10 de juny del 2008

Canvia

A un savi grec d’amples espatlles i llarga barba blanca li creix un gep descomunal. Al costat un nen amb la boca oberta es transforma en un gos d’orelles caigudes i morro ample. La nena que té al costat i s’ho mira es desdibuixa en un puny.

El gep del savi ha rebentat i ara brolla i creix com la llet bullent al pot. De la cara ja no en queda res, només restes escampades. El gos és una bota de canya curta i doblegada i de punta inflada i rodona, del puny en surt un dit grotesc i trencat que senyala qui sap què.

Blau lilós, gris clar, groc, gris fosc i blanc.

Un vell malcarat de nas gros i barbeta punxeguda l’estira i se l’enduu, mentre creix amunt, amunt...

Una noia amb pentinat curt treu el cap, té una gran rialla. Mira avall i sembla que se’n foti de mi palplantat a dins al cotxe apuntant en un albarà com es mou i canvia.

6 comentaris:

estrip ha dit...

això és el canvi climàtic!

Sergi ha dit...

Per què no entenc res? M'ha recordat molt a Murakami, la veritat.

Clint ha dit...

haig de dir que això del gep rebentant...fot una mica de fàstic! collons!

Rita ha dit...

Jo tampoc havia entès res i vaig marxar sense deixar senyals de la visita... :p Però si el xexu és valent, la rita també! :))

Anònim ha dit...

mmmm... Jo no hi acabo de trobar el sentit, a tants canvis estranys! I el gep... Quina angúnia!!!

En un primer moment he recordat aquell bust de Sòcrates, tan conegut, que es transformava en l'Igor de la pel·lícula El jovencito Frankenstein...

Carles Casanovas ha dit...

Que has anat per Empuries i t'has
trobat al meu amic en Esculapi...?