dilluns, 25 de febrer del 2008

Reset

Massa coses, massa terminis, massa pensaments...

I aquell nano que amb divuit anys vol casar-se per tenir qui li faci el menjar quan son pare, a punt de jubilar-se, s’endugui sa mare a viure al poble. I m’ho diu tan tranquil i acabo dient-li que és un masclista quan potser la culpa no és del tot seva.

I l’estiu que comença a arribar i la plantilla no creix... i no estic disposat a menjar-me tota la feina que arribi.

I demà passat es cobra i sabré si m’han descomptat els dies que vaig estar malalt. I si ho fan...

I cada dia que passa estic més cansat dels menús dels restaurants i de que no tinguin fruita de postres i quan en tenen són pomes farinoses o taronges àcides i a sobre fredes de nevera... no puc amb la fruita freda.

I torna l’al•lèrgia amb les picors, els esternuts, els ulls inflats i els antihistamínics... i tot just s’acaba el febrer.

Reset...

Mil dos-cents deu dies després tornem a començar.

8 comentaris:

Sergi ha dit...

Si et descompten els dies que vas estar malalt, encara seràs mileurista?

I què és el que torna a començar després de 1210 dies??

Clint ha dit...

Quin bon rotllo no? jajaja

Déjà vie ha dit...

uiuiuiuui crec q necessites una bona dossis d maduixes per sopar, en vols?

Moni ha dit...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh! Que las paranoias son mías...vols dir que calia la barba ja,ja,ja?????????????????? Lo de la fruta fria me da un yu-yu.
Sweeeeeeeeeeeeeeet Caroline ta ta
ta ta ta

Rita ha dit...

Vinga, noi, ànims!!! Això és cosa del final de mes. Pensa en la S. Santa: 4 dies per descansar i desconnectar :)

zel ha dit...

Si te'ls descompten, pots al.legar...ja ho saps, reclama al sindicat... I benvingut al club ebastel (el meu antihistamínic!)
Petons

L'Avi ha dit...

D'això, què tal un whisquise i segur que se li passa el mal rotllo...

Anònim ha dit...

Ei noi, anima't ! Voto pel whisky (o similar) i una passejada de nit amb tota la patxorra, a gaudir de la ciutat deserta.