dimecres, 27 de febrer del 2008

Circ

Volia anar al circ a Cardedeu i per més que vaig buscar al carrerer, al Google Earth, a la viquipèdia i a les pàgines grogues, no ho vaig trobar.
Vaig preguntar als cardedeuencs i a les cardedeuenques i no m’ho sabien dir.

Tenint en compte que el poble en qüestió té dotze coma vuitanta-nou quilòmetres quadrats, buscar per tot arreu una carpa de circ que com a molt en pot fer set-cents de metres quadrats és complicat.
M’han arribat veus que a d’altres pobles també tenen un lloc com aquest. Però a mi, ara per ara, els altres pobles se me’n refoten.

Algú pot dir-me on està el Sitio de costumbre de Cardedeu?
I és més:
És que els catalans no tenim llocs habituals?
No tenim calefaccions potents?
En cas de voler info y reservas no podia ser en la llengua de Pompeu?

1 comentari:

zel ha dit...

Jajajajajaajajjjjjaaaaaaaaaaaaaaa

Osti, ets el meu somriure-riure-"carcajada" de cada dia!!!!!