diumenge, 24 de febrer del 2008

Vici

Pot ser assolada o aterrada, també pot ser baixa.
Encelada, pixanera o ploranera.
Roinera, gebradora, terrera, marítima o d’advecció.
Se'n pot dir broma, calitja, neula, neulia...
Emprenya quan has de conduir o quan camines per la muntanya.
N'hi pots tenir al cap o a les idees.
Fins i tot pots engegar algú a escampar-la o anar-hi tu mateix.

Però què ho fa que, quan dissabte va aixecar-se de cop i volta, vaig pensar en un blog?

I si a més vaig parar el cotxe al mig de la carretera per aconseguir la imatge. Vol dir que estic molt malament oi?

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Ui, no cal que et digui a tu, un blogaire expert, com ens calen els blogs i els blogaires, i com des d'un temps ençà, molts conceptes ja han passat a ser indivisibles d'algun o altre blog. Si, estàs molt malament, però no ets l'únic.

zel ha dit...

Tots estem força fotuts em sembla, que potser paguem l'empenta boja de fa uns mesos? Jo sí, ho juro....
Petons, jo també he pensat en la Boira.