dijous, 7 de febrer del 2008

Premi

Ens han premiat. La gent d’En companyia, un programa de Radio Tiana, han perdut definitivament el senderi i ens han atorgat el Arte y pico i ens fa molta il•lusió... però hi ha un petit inconvenient. I és que la figureta del premi és lletja de collons, però molt eh!

I ara això és com aquell regal d’amic invisible que guardes a l’armari per encolomar-lo l’any següent.

De posar-lo al blog ja li hem posat però al treure-li la pols ens ha caigut de la prestatgeria i... d’això... que sense voler... ha relliscat i s’ha trencat. Hi hem deixat els trossos per què veieu que no diem mentides.

Per cert passem el marró... ups perdó! el premi als següents blogs:

La Laianna, la Moni, en Jaume, en David i la Kena.

La figureta sencera la podeu trobar al blog de En companyia, per exemple.

7 comentaris:

ÀnimaAlada ha dit...

jejeje, quina pena que s'hagi trencat! això sempre ha d'anar acompanyat d'un "i mira que m'agradava, eh?!" ;)

Robertinhos ha dit...

quin greu la trencadissa...era lletja de collons, eh?

Robertinhos ha dit...

per cert, et deixo un meme calent a casa. Passa a recollir-lo!

zel ha dit...

De debó, ets un tio amb dos parells de... no un parell, no, dos...
Jo no vaig gosar fer el que tu has fet, però, després de passar per cal Xexu i de llegir el que tu dius, em pensaré això dels premis!!!! Petons...

Anònim ha dit...

hahahahah
síii, és lleig de collons! A mi també m'han donat el premi i m'ha vingut un atac de dibuixera, per veure si el podia millorar: Res a fer! Que cutres els d'Arteypico, no?
Ah! Enhorabona pel premi...

Anònim ha dit...

Hola Jordi, gràcies pel premi ! Ara provaré de penjar-lo, però com que sóc poc manetes, igual se m'acaba de trencar...

kena ha dit...

aaams...
què s'ha de fer, exactament, amb aqueta cosa deconstruida?
:P