diumenge, 10 de febrer del 2008

Malalt

Estant malalt he descobert que:

La persiana de l’habitació té 414 forats quan està a mig baixar.
Encara fan Bola de Drac.
En castellà Bola de Drac no és el mateix, en Cor Petit es diu Picolo!
Al canal 33 fan lliçons de bon matí. Abans d’ahir va tocar estudiar la cèl•lula.
Es reparteix paqueteria.
Mocar-me amb paper de vàter m’enceta el nas.
He rebut set trucades al telèfon de la feina que m’ha encantat no contestar.
La veïna passeja el gos per damunt del mur.
Se’m fan estranys els sorolls de quarts de set del matí i els de les deu i que els veïns són igual de sorollosos a totes hores.
Si no treballo, no esmorzo.
Hi ha un company de feina que es preocupa per com estic.
No prenc cafè.
Miro els Simpson’s al migdia.
Escolto menys la ràdio.
Gaudeixo més de la dutxa.
La planta carnívora està traient fulles noves i les encara cap a la finestra buscant la llum.
El llibre del Tim Burton ja s’ha acabat i que començo el Mil cretins.

Em feia falta estar una mica malalt.

15 comentaris:

Boira ha dit...

Doncs si que li has tret rendiment a la malaltia si!

Sergi ha dit...

Ara no sé si desitjar-te una ràpida recuperació, o que segueixis malalt uns dies més. Veig que aprofites el temps, comptar els forats de la persiana és el millor. I en Cor Petit en realitat es deia Picolo, sento decebre't.

kena ha dit...

hosti, tu també tens una planta rara que s'encara cap a la llum? carnívora? hm... foto? xD

Robertinhos ha dit...

estàs segur que és una malaltia? jejeje

Alepsi ha dit...

La vida del malalt, depèn de com, és fins i tot envejable... mentre no sigui res greu... i no hi estiguis gaire temps (t'ho diu una que es va estar un mes i mig tancada a casa sense poder sortir... i al final tenia ganes de llençar-me per la finestra) xDDDDD

La reusenca ha dit...

Encara que estiguis malalt, hauries d'esmorzar encara més... Només és un consell! ;-)

Anna Tarambana ha dit...

Jo vull estar malaaaaaaaaaaaaaaalta!!!!!!!!! Jajajajaja! Suposo que si estàs malalt però el punt just de fer coses està força bé! Apa a cuidar.se!!!

Anònim ha dit...

Vist lu vist, us desitjo una llaaaaaaaarga convalescència! ;)

zel ha dit...

Jollons, jo voldria saber fer-ho prou bé, però no sé com m'ho faig, el fi de setmana em poso millor prodigiosament i cap a mitja setmana ja torna a caure el moquillo...serà que els nens m'ho encomanen??????

Cuida't, pillastre!

Jesús M. Tibau ha dit...

Tots necessitem estar algun dia una mica malaltons, estar a casa mirant com el món passa, sense que sigui precisa la nostra activitat, només la nostra mirada.

Tocat del cargol ha dit...

Fer un paron com el que estàs fent tu a vegades és necessari. A sobre, si veus les coses que ets capaç de fer, malgrat la grip, és que saps aprofitar molt bé aquestes oportunitats per gaudir del descans. No crec en les casualitats, per tan, la grip t'ha vingut en el moment just.
Que milloris! Però no tant com per tornar a la feina aviat!
Salut!

ÀnimaAlada ha dit...

la llàstima pel que sembla en el teu cas deu ser recuparar-se! ;)

Moni ha dit...

Quines ganes tinc de contar els foradets de la meva persianaaaaaaaaaaaaaaa.Parar es necessari encara que sigui per estar malalt...petons i millora't

Clint ha dit...

"Si no treballo, no esmorzo."
A mi em passa el mateix! (excepte si m'entaulo...després si que esmorzo, però ja és una cosa com cal!)

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

si, però nomes de tant en tant eh jordi? en els darrers 15 anys, dos els he pasat en un llit i et ben aseguro que no es recomanable però un a tot s'acostuma i et crees una rutina semblant a la de la feina; aixì que poca malaltia i molta feina, d'acord?