dimecres, 7 d’octubre de 2009

Deu del deu a les deu


He anat a llogar un jaqué, l’ocasió s’ho val. Entro a la botiga.

- Bon dia voldria un jaqué
- I per quan el vol?
- Per dissabte a la nit hem de presen...
- A la nit, senyor?
- Sí a les deu hem de presen...
- Senyor, el jaqué no és adequat per l’hora que m’indica, a vostè si de cas li cal un frac.
- No puc presentar la gala dels Premis C@ts amb jaqué!?
- A les deu de la nit no senyor, el protocol indica ben clarament que el jaqué màxim fins a les set de la tarda.
- Quin disgust tindran la Nur, l’Estrip i en Xexu. Bé doncs, posi’m un frac.

L’home el treu d’un armari on n’hi ha molts, fins i tot un de color rosa però penso que seria excessiu. Me’l prova, ajustant una vora aquí i escurçant les mànigues quedarà perfecte.

- M’encanta, estic elegantíssim i això quan em costarà?
L’home obre un catàleg i mira...
- Una talla quaranta-dos, més arreglos, més neteja, més plus per cap de setmana, més sabates adequades, va sumant amb la calculadora i prem l’igual. La gira i m’ensenya la xifra.

Dissabte 10 d’octubre a les 10 de la nit des del C@ts en xandall, samarreta i sabatilles d’estar per casa Gran gala de lliurament dels Premis C@ts 2009.

13 comentaris:

Mon ha dit...

molt bo...i original,genial.

XeXu ha dit...

Quin post més genial per anunciar la gala! Jo no m'ho perdo, i aniré vestit ben bé com anuncies. Com anuncies al final, vull dir.

Rita ha dit...

Jo em penso posar esmòquing, ideal per a la nit i amb un punt de masculinitat que fa la dona molt atractiva... :P

Boníssim, Jordi!

òscar ha dit...

la millor, i més original, de totes les invitacions a un esdeveniment que he rebut. a més del xandall, samarreta i sabatilles, demanaria una zona wi-fi per anar a la gala.

zel ha dit...

Podré venir amb un pijama? És la meva roba preferida, senyor presentador! petonassos!

Cris ha dit...

Ostres, no hi seré, però.... oi que hi hauràn càmeres que ho enregistrin per a la posteritat???? Divertiu-vos moltíssim i MOLTA Sort a tots els Nominats!!!!!!!

estrip ha dit...

jo em sembla que vindré descalç.

elur ha dit...

potser uns pantalons vells i una samarreta qualsevol, no? i sense sbatilles i només mitjons? o potser és demanar massa?

genial!

Toni ha dit...

Sort a tot el món :)

Carme ha dit...

Serà la millor gala del món, tots comodíssims i feliços de la vida... Jo amb texans i samarreta si no us fa res...

Assumpta ha dit...

Què bé!! Jo vindré en texans!! És la meva vestimenta habitual :-)))

Assumpta ha dit...

Jajajaja Carme!! Anirem iguals!! :-))

Com serà la teva samarreta? ;-)

Luthien ha dit...

Genial, el post!!!