dimecres, 1 d’abril del 2009

Solució al 100è Joc literari


Discreció
Van convidar-lo a pensar i digué que no volia donar molèsties, que ja pensaria a casa.

Confessió
La meva estimada va em va dir que un pit sí, però que l’altre no, perquè el tenia emparaulat. Geniüt i egoista, vaig perdre l‘únic que quedava disponible.

Per a un demà millor (drama en menys d’un acte)
L’escena representa: A l’esquerra, una posta de sol. A la dreta, un cap de setmana.

En alçar-se el teló, l‘únic personatge de l’obra (jove de bona presència) s’avança amb el propòsit de recitar un estremidor monòleg de protesta. Però es desploma el teló a causa d’una avaria mecànica i l’esclafa. Llestos.

FI

(Els dimarts no hi ha funció, per descans de la Companyia).

Aquests tres contes formen part del llibre Invasió subtil i altres contes d’en Pere Calders. La meva proposta al 100è Joc literari d’en Jesús Maria Tibau.

Festival Tom i Jerry vaja!

7 comentaris:

Assumpta ha dit...

El conte del Japonés el vaig llegir sencer a una pàgina de Google i em va agradar molt!! :-))

Sóc la primera!!
Carmeeeeeeeeeeeee!!! jejeje

Carme Rosanas ha dit...

Crec que aquest va ser un dels pocs... dos o tres que vaig reconèixer sens e cap pista només de llegir les primeres línies. Fa molt que l'havia llegit, però el conte de La invasió subtil no s'oblida.

Rita ha dit...

el vaig encertar! :-)

neus ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
neus ha dit...

Tu has vist com de malament havia escrit el missatge???? ai senyor! és el canvi d'hora!! :P


En fi... que ara dubto de com ho he d'escriure...

Conec Pere Calders, però reconec que el conec massa poc.

(tot plegat per acabar-ho escrivint igual!)

Mon ha dit...

si senyor, vam triar el mateix autor....

zel ha dit...

Aquest el sabia, Jordi,però no em vaig veure amb cor de participar...