dimarts, 31 de març del 2009

Pluja


Plou i el sexe pagat avui no hi és o porta paraigua i s’amaga sota els arbres a peu de carretera. Al voral, prop de la cadira de plàstic, hi ha una catifa de flors blanques que han caigut de l’arbre. Ironies?

Per sobre del motor i el ritme constant repica l’aigua al vidre, més agut o més greu tot depèn de les gotes. M’agrada quan passo per sota el pont i de cop s’atura… com un silenci i torna.

Volen dos ànecs i darrere un altre i es va fent fosc i a terra hi ha banderes d’Àustria i del Vaticà i columnes carbasses en diagonal.

Porto la caputxa vermella i tot i així els degotalls de les teules s’escolen pel clatell avall i em fan posar la pell de gallina

Descobreixo noves cançons que m’agraden i al sortir les gotes fan borrosa la vista, però torno cap a casa amb un altre ritme que aquest cop la pluja no acompanya.


6 comentaris:

zel ha dit...

I t'has oblidat dels esplugabous, que avui eren amos dels camps prop de cal Mugró...i que bonics, ja els enyorava...

neus ha dit...

La sensació del túnel o pont és... fantàstica!

Unes fotos precioses!

Sergi ha dit...

I a mi que els Manel no m'acaben de fer el pes (almenys de moment), tant que s'assemblen a AF...

Assumpta ha dit...

Ostres, ara no m'atreveixo a posar la música a aquestes hores... aisss!!

Bé... doncs aquí sí que segueix plovent...

Rita ha dit...

Deu ser que encara dormo una miqueta, però això de les banderes no ho entenc...
Bon dia, plujós... :-)

Joana ha dit...

Ostres! i jo que tinc una foto molt semblant!!! Sexe de carretera! Sovint m'he preguntat com s'ho fan quan plou.