divendres, 10 d’abril del 2009

Capítol 2 - IV


- Ella ho sap
- Sí, però no ho pot dir
- I si troba la manera?
- Llavors tindrem problemes
- Ara no podem fer res, d’aquí a dos dies hi haurà transferència i quedarem molt dèbils.
- Se’n sap res del quart?
- No
- La deu estar vigilant...
- o ella l’ha matat i si ho explica...
- Potser ho ha fet, però si ha estat així encara no se n’ha adonat. Si ho sabés ho hauríem notat
- En això tens raó
- I doncs?
- Paciència ja la trobarem.

* He etiquetat tots els capítols publicats fins ara així podeu veure'ls tots junts.

4 comentaris:

Mireia ha dit...

Jordi....que m'estic començant a posar nerviosa i a fer conjectures. Sobre ombres, experiments, sol i un o una que encara està sencer.

Rita ha dit...

Qué bé m'ha anat que els etiquetessis, el capítol 2 no el controlava gaire i ara ja sí.

Bé, el controlo, però... no entenc res! encara... :P

Assumpta ha dit...

Mil milions de gràcies per haver "etiquetat" :-))

Bé, jo crec que aquí hi ha alguna cosa de fenòmens estranys... telepatia o així... d'alguns investigadors amb alguna assassina.

De totes formes, estic igual que la Mireia i la Rita... o sigui, que encara no entenc res jejeje

zel ha dit...

Torno a començar pel principi, gràcies per les etiquetes, m'ha quedat un corimori...