dimarts, 10 de març del 2009

Somnífer

Avui toca somnífer, l’últim de la tauleta de nit. Es diu El Pit-roig i l’autor és en Jo Nesbo, de fet la “o” de Nesbo hauria de ser d’aquestes tipus noruec així tallades però no les he sabut trobar, tampoc m’hi he posat gaire...

És una novel·la negra força interessant on a part de la trama del llibre, en el relat s’hi barregen trams de la història de Noruega i la seva implicació amb l’exèrcit nazi durant la segona guerra mundial.

Al principi costa una mica el llibre va fent salts endavant i endarrere i costa trobar-li el fil. Després però enganxa, amb una història interessant amb trames diverses, sorpreses i cops amagats. En resum un llibre interessant amb llocs i persones que tenen noms molt semblants als dels mobles d’un catàleg de l’Ikea.

16 comentaris:

Assumpta ha dit...

Té, un regalet :-))

Ø

(creuo els dits perquè funcioni, si us plaaaau)

Assumpta ha dit...

Siiiiiii :-))

El codi és & #216;

però sense espai entre & i #

Bona nit!!

Rita ha dit...

M'ha fet gràcia això dels noms de mobles de catàleg d'Ikea... ;-)
Bona nit!

Mireia ha dit...

Aquesta doncs, no és un somnífer..pinta bé i a mi m'agrada l'ikea. ;)

neus ha dit...

I has descober el perquè del títol? l'he tingut vàries vegades a les mans quan rondo la llibreria, bàsicament pel títol, i quan torno a llegir la contraportada sempre l'acabo deixant... Ikea i pit-roig no lliguen ni amb nusos mariners.

neus ha dit...

alt+155 ø
alt+157 Ø

codi ascii ;)

estrip ha dit...

per llegir en un banc d'ikea doncs?

zel ha dit...

Pinta bé, sí, sí... jo amb tots aquests sugnes vaig de dret al menú insertar símbol... i apa!!!!

Assumpta ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Assumpta ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Assumpta ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Assumpta ha dit...

Perdó, totes les "borrades" (burrades) són meves, que volia prova el codi que ha posat elur però alguna cosa faig malament que no m'ha sortit de cap manera :-)

sànset i utnoa ha dit...

El vostre blog ens va insipirar a nosaltres. No a mode de plagi, sinó només d'inspiració, eh!

Passeu-vos per allí si teniu una estona, estem començant i els inicis són durs!

Merci

Utnoa

kweilan ha dit...

M'agrada la novel.la negra, el buscaré. També he trobat divertida la darrera frase.

Ballarinadeplom ha dit...

un altre llibre a que passa a engrossir la llista :)
(en tinc una i de ben llarga...espero a vacances a veure si em poso al dia:) )

Anna Tarambana ha dit...

Ektorp, Malm, Norrebo...

Has d'encolar les pàgines tu o ja ve muntat de fàbrica? Perdó, molt mal acudit! Me l'apunto a la llista mental.