dijous, 12 de març del 2009

Nit


Un quart que és un sisè sense ascensor amb un forat a cada banda de l’escala per arribar esbufegant a un sopar. Un racó on s’hi està molt bé mentre descobrim la Hendrick’s i músics que sonen a Nena i a Dylan amb veu de nas. Hi ha una bombolla al fons del meu got. Hi ha moments que hi tornaria.

Sortim i a fora hi ha una lluna esborronada que no fa llum i una nevera petita al costat d’un contenidor. Un bar obert on dos homes drets parlen i on el cambrer s’aboca damunt l’aparador de les tapes per poder servir un gotet d’aiguardent d’una ampolla molt rodona.

Un home camina amb una bossa a una mà i una ampolla petita d’aigua a l’altra. Un cartell incomplet a dues bandes i una senyora coixa que indica un carrer, a sota del camió una pilota de goma i del cotxe un gat gris.

3 comentaris:

Assumpta ha dit...

La foto és magnífica i la cançó dels 99 red balloons m'encanta :-))

M'alegro que hagi estat un bon sopar :-)

Carme Rosanas ha dit...

Quin gustet, el foc, el sopar, la conçó... tota una ambientació.

zel ha dit...

Jo que em pensava que no m'hauries reconegut, ben camufladeta indicant el camí...