dimarts, 17 de març del 2009

D


D de dimecres, de dilluns i de dissabte.
D de nits sobretot i de dies a tot arreu.
D d’ara, de pensar qui obrirà la llista i de patir per què fa dies que no hi és i no diu res.
D d’Indianàpolis.
D d’afalacs i poques crítiques.
D de trobar-nos i pensar qui va ser primer ella o jo.
D de connectar en la lletra, en la música, en les imatges i en els gustos.
D de re.
D d’aturar el cotxe i apuntar quatre coses en un tros de paper.
D de sortir a buscar-lo per què no el trobes.
D de fotos i de mirar el món per uns quants forats.
D de jugar plegats i de riure.
D de gràcies per ser-hi.

D d’avui i de cinc-cents.

10 comentaris:

Rita ha dit...

Eps... moltes felicitats!!! Uff 500 posts...

No ho vaig encertar gens... :-(

Jo hi afegiria, D de deliciosos...

Que en siguin molts més, Jordi i Marta!!!
Una abraça!

Rita ha dit...

Abraçada :P

sànset i utnoa ha dit...

M'ha semblat un post tan maco que m'atreviré a dir que m'han caigut les llàgrimes.

Felicitats.

Utnoa

Mireia ha dit...

Els he hagut de sumar: 500!!!! ahhh això són molts

MOLTES FELICITATS!

Sergi ha dit...

500 posts, quin munt! Felicitats nano, i a seguir endavant amb aquest llogarret que ens fascina a tots.

Anna Tarambana ha dit...

500! Felicitats! :) :**

Jo vag pel 499... mmm...m'afectara`l canvi de número, entraré en crisis? ;P

Joana ha dit...

Ups! Quin munt de posts! que prolífic. Felicitats i a continuar fent-ne!!!

neus ha dit...

ai de què que no l'encerto! jejejeje

D de Disfrutar amb tots i cadascun dels teus posts.
Gràcies a tu! i que en siguin molts més!

Assumpta ha dit...

500 Posts!! :-))

Moltes, moltes, moltíssimes felicitats :-)

I jo que vaig dir "tres" jeje :-))

Zincpiritione ha dit...

Moltes, moltes, moltes congratulacions!!!!!!!