dimecres, 18 de març del 2009

Col.laboració amb el 100è joc literari


El blog Tens un racó dalt del món arriba avui al 100è joc literari, i per a celebrar-ho em plau col.laborar amb el següent text i la imatge pista:

“A l'Hostal Punta Marina, de Tossa, vaig conèixer un japonès desconcertant, que no s'assemblava en cap aspecte a la idea que jo tenia formada d'aquesta mena d'orientals.
A l'hora de sopar, va asseure's a la meva taula, després de demanar-me permís sense gaire cerimònia. Em va cridar l'atenció el fet que no tenia els ulls oblics ni la pell groguenca. Al contrari: en qüestió de color tirava a galtes rosades i cabell rossenc“

Trobareu les instruccions per a participar en aquest joc a Tens un racó dalt del món.

Podreu obtenir punts per al sorteig mensual que, en aquest cas, és un lot de llibres de Cossetània Edicions, i qui encerti més fragments inicials aconseguirà, a més i sense sortejos, un dels llibres d'en Jesús dedicat.

Per no espatllar el joc seria bo no donar la resposta als comentaris.

6 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Ja el tinc! El conec perfectament, aquest japonès! És un dels millor s contes que he llegit mai. Ai! això é s una pista? Si vols l'esborres.

Assumpta ha dit...

Ja el tinc!! :-))

I, per cert, havent llegit el que he llegit (una part del tot, l'acabo de llegir sencereta a una web) m'ha donat ganes de llegir-me tot el llibre :-))

I si això creus que és una altre pista, dic el mateix que la Carme, si vols ho esborres :-)

Anònim ha dit...

Vaig estar a punt de triar aquest mateix llibre!

zel ha dit...

Sort que en sé un! Mira que dec ser molt desmemoriada, em costen, eh?^Però aquest no!

assumpta ha dit...

ei, aquest sí !!!
;)

Carme ha dit...

Em penso que el tinc!