diumenge, 5 d’octubre del 2008

Fusta


Tres llums càlids dins de tres poms i un a fora. Esferes daurades contenen petits mons.

Mons d’ulls de fusta que segueixen mirant-me fixament, com cada nit, tristots com sempre. I torno la mirada esperant una aclucada que mai no arriba... afortunadament.

Verds, grisos, vermells i blaus a terra. Rínxol verd i groc al sostre.

I deixo que vingui a poc a poc mentre lentament i pausada m’enfonso i m’acompasso. I els petits mons s'apaguen i potser els ulls de fusta es tanquen, però no ho veig.

Ja vinc.

5 comentaris:

Assumpta ha dit...

Abans d'adormir-te? :-)

Que descansis...

estrip ha dit...

material noble!

neus ha dit...

No sé si m'agradaria descobrir si els ulls de fusta o metàl·lics s'acluquen...

Carles Casanovas ha dit...

T'esperem...

Doe ha dit...

Descripció surrealista d'un menjador en la penombra o jo que tinc molta imaginació?