dilluns, 22 de setembre del 2008

Impressionisme

No hauria de valer estar de vacances i malalt. Porto tres dies que no aprofito res o gairebé res del que faig, penso o fins i tot bec o menjo. Fa una estona he descobert que tenia febre per segon cop en un any... em dec estar convertint en una persona normal?

Fa gairebé quinze anys vaig compartir un parell de temporades amb un grup de gent genial, que d'entre moltes altres coses van fer-me descobrir que m'estava quedant calb. Ahir uns quants ens vam retrobar, per sorpresa meva, elles i ell ho sabien i una altra vegada van fer-me aprendre que a voltes només amb una imatge pots entendre algunes coses.

Gràcies per ser-hi.

16 comentaris:

zel ha dit...

Ai, Jordi, normalment, quan fem vacances i trenquem els ritmes, el cos es refà, bo i rondinant per la canya que li fotem tot l'any!!!!

Robertinhos ha dit...

vaja, quina sort poder retrobar amics d'aquells que perduren en el temps encara que no coincidiu en l'espai. A més de no valer estar malalt també s'hauria de prohibir que estigui nuvol i plogui durant tot el mes que tens de vacances

Clint ha dit...

pensa que els que no tenim vacances ni malalties...no et fem molta pena ;)

I tu millora't! i fes com el XeXu i tapa't que comença a refrescar..

Sergi ha dit...

Cuida't molt, que això de ser normal de vegades és fotut. I aquest retrobament em sona a facultat, els meus també corren per la meva vida, i que duri.

I que sí, Clint, sí, em tapo, i comenceu a fer tots el mateix, de nit i de dia, que la tardor ja és aquí!

bajoqueta ha dit...

Fa rabia quan mos posem malalts i més si estem de vacances, però no se pot fer res. A descansar i a tapar-se que ja comença a refrescar.

Rita ha dit...

A veure nois que sembleu una colla de l'IMSERSO i jo sóc la més velleta i estic com un gínjol! ;-)
Cuida't, jordi!
La fotografia preciosa!

Assumpta ha dit...

Doncs imaginat jo... que vaig estar malaltona la primera setmana de vacances (a l'agost) i que ara porto exactament 15 dies amb un catarro que no acabo...

(fa quatre dies em vaig assebentar que "refredat" i "catarro" no eren el mateix)

Cuidat molt, molt!!! (i deixa que et cuidin, què caram!!)

Preciosa la imatge!!!

estrip ha dit...

suposo que la febre i quedar-se cal calb no tenen res a veure. ës més això que diu la Zel. El cos fa una auto-cura.

neus ha dit...

Calla, calla, que a mi em passa sempre, a lque tinc 4 dies lliures em surt un cosa o altra. Aquesta setmana estic de vacances també i de moment ja em surt un refredat! si és que... a la que el cos es relaxa, patapam!
Cuida't i recupera't aviat, que puguis disfrutar la resta dels dies!
La foto és una preciositat!

yuna ha dit...

Aix, aix, aix... amb aquests canvis de temps, normal!! Bé, ja saps què toca: cuida't o que et cuidin molt ;)
Un petonet!

J.M. ha dit...

Eixa imatge em recorda aquelles classes tan ombrívoles d'història de l'art, fa molt, molt de temps.

J.M. ha dit...

Per cert, a millorar-se.

Joana ha dit...

Demana la baixa i que després et corrin les vacances. La foto molt xula, troba aquest camp també.
Au a millorar-se

Assumpta ha dit...

Estas millor? :-))))

Moni ha dit...

Malalt, malalt...no serà que portes uns dies recargolant el passat??? deixa de pensar en els cabells i recorda el munt de coses que van aprendre aquesta penyitaaaaaaaaaaaaaaaa. Petons guapo i millorat. Una mica de llit en companyia i com nou.
Me pido la foto

Farbalà ha dit...

Feia mooolt que no passava per aci, però com sempre que tinc un poc de temps lliure, no puc resistir de passar-m'hi!

Abraçades!