dimecres, 23 de juliol del 2008

Ulls

Els grills a l’aigua no xerriquen, les abelles no fan eixams i les granotes es boteixen com els picots, però no pesen encara que ho sembli. Embolicats amb fulles de roure a sobre la sorra esperen qui se’ls endugui.

Un escarabat gros, massa pel meu gust, fuig de l’aigua paret amunt i recordo el company travessat per l’agulla i passejant per sobre la col·lecció. Petites extincions escolars.

Un esquelet amb abric de plomes dorm a l’abeurador. Amb ulls grossos i oberts m’ha clissat només entrar a la quadra, jo, en canvi, no l’he vist fins que hi he estat al damunt. En notar una presencia estranya me n’he adonat que hi era i he fet un bot. Per un instant m’ha semblat que somreia.

10 comentaris:

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

ei, que li fas la competencia al Tibau ara?

neus ha dit...

Admiro la capacitat dels teus ulls de veure les coses petites :)

Carles Casanovas ha dit...

Ahir, tornant de Mª Rosa, vaig passar
per Can Patxó, va dir-me que volia
fer una altre plantació dels famosos
pebrots DE PORTADORA,com diu el teu
germà...ni hi han casualitats!!

estrip ha dit...

ulls, quina mirada!

Georgina Monné ha dit...

L'Escarabat mal carat
com s'amaga, com s'amaga,
l'escarabat mal carat
com s'amaga al seu forat!!

Assumpta ha dit...

Tots els escarbats són massa grossos pel meu gust, aissss

No t'ho va semblar: L'esquelet va somriure...

Anònim ha dit...

jo n'aparto els ulls, de les cuces! quina angúnia que em fan...

zel ha dit...

Quan la inspiració i la paraula es conxorxen al teu cap, allò que escrius és clar com la llum del sol...

Déjà vie ha dit...

qu bó nen, i la foto genial!
pro diguem q no l'has esclafat

Anna Tarambana ha dit...

Com sempre molt bo!