dijous, 3 de juliol del 2008

Quantes núvies tens?

Un nen molt petit es passeja despullat lluint únicament uns sostenidors probablement de la germana, també petita.
Cent cinquanta mil litres d’aigua canvien del blau al verd en menys d’un minut.
Un gran ull oriental de color gris m’observa de bon matí.

Brasil a la tarda.
El to blavós de l’esquena de les orenetes volant arran de camí.
Un cementiri de difícil accés i un alemany tòpic i típic.

Una serp seca i un dragonet que s’amaga entre els plecs de la coberta.
Una visita al racó de la Rita sense coques de vidre.
Tossut i amb el cul ple de pols s’aixeca del mig del camí i s’agafa de la ma del pare per deixar-me passar amb la furgoneta.

Obrir la finestra i el balcó i deixar que el vent fresc m’acabi d’eixugar després de la dutxa.

8 comentaris:

zel ha dit...

Mmmmmhhhh, jo també acabo de sortir de la dutxa, però a davant tinc veins, i no goso obrir, potser fugen!!!!

Rita ha dit...

Ummmm... Coques de vidre... N'hauria de tenir? Per proximitat, potser de la Monserratina...
Bona matinada i gràcies per linkar-me!!!
Uns petons :)

Marta Cebrián ha dit...

Doncs alguna cosa hauràs de fer xulo-piscines perquè les coques de vidre són delicioses, sobretot les del racó de la Rita.

Rita ha dit...

Ei, ei! I no ho compartireu això del racó de la Rita (que no és la rita de l'illa)? :DDD

Clint ha dit...

cullons! un xulu piscines en boles assecant-se en un balco! això sol ja és un post!

Cèlia ha dit...

Què vol el gran ull oriental? Em posa nerviosa!

Joana ha dit...

Si les orenetes volen baix, no vol dir pluja?

estrip ha dit...

ja tocava un mica de vent fresquet!