dimarts, 27 de maig del 2008

Tempesta

Comença com una remor llunyana i un repicar sobre pedra seca, al cap d’un moment qui fa fressa és la persiana, l'aigua cau amb força . El ventilador no deixa sentir els trons fins que és al damunt, també m’avisa el mòdem. No tinc connexió. Apago l’ordinador, pateix de font d’alimentació i no li convenen els canvis bruscos de voltatge.
De la cuina estant els llamps il·luminen la façana del davant. En cauen molts. Ara pedrega, però poquet. Vaig al davant amb la càmera, velocitat a ull deu segons, objectiu cinc coma sis, enfoco el cel i premo.


Per haver-la fet a pols no està malament oi? De regal per haver-me sortit un granadine Perrier i com que no tinc Perrier un granadine-supersifón Geiser que no és tan fi però cola.

Ara els llamps cauen lluny, darrere el mugró... se’n va.

15 comentaris:

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

dons t'ha quedat força bé...

dolors ha dit...

La tormenta segueix per aquí baix. Aquesta nit llamps i trons. A mi, que no em desperta res, aquesta nit m'ha despertat un tro bestial. Temporal de llevant. Aigua a la cuina. El papa s'ha llevat i ha abaixat la persiana. Nou del matí, continua plovent molt maco a Castelldefels.

Sergi ha dit...

Una foto espectacular, però què és aquesta mena de micro que es veu al mig de la foto?

neus ha dit...

fantàstic, meravellós...

La foto, espectacular!! com m'agradaria algun dia atrapar un llamp amb la càmara...!!

A la Garrotxa ha anat exactament igual :*)

Carles Casanovas ha dit...

Hola nen, ta mare diu la veritat, però no tota la veritat. És veritat,la Dolors dormia però el que a mi m'ha tocat els cataplins,- el "corrector", hem diu que no és correcte -,doncs els col.....és que el gos petit no li agradaven gens els trons ni els llampecs... i bordava. Jo m'he fet una mica el ronso, però a la fi després de consolar-lo amb una petita dosi de bastó, fet amb diaris i explicar-li que ell tenia el seu coixí i que dins l'estatus familiar no es conptemplava encara, el que vingués a dormir amb mi o jo amb ell, hem arribat a una transacció:
Que jo li deixeria el llum obert.

Rita ha dit...

Jo he pensat el mateix que en xexu... Mol bona la foto!

Jordi Casanovas ha dit...

La mena de micro és el fanal del carrer.

fada ha dit...

Després de canviar la font d'alimentació dues vegades, vam instal·lar un sai, que evita els canvis de voltatge i ha anat perfecte. T'ho recomano. Per cert, la foto molt bé.

APV ha dit...

Per mi una tempesta sempre serà la meva àvia histèrica cridant-me perquè desendolli l'antena de la televisió...

Ara, com que l'antena va connectada a una cosa estranyíssima i de funcionament pèssim anomenada "TDT" tot seria diferent, la meva infància, la meva vida...

Abelunimbus ha dit...

Certament no està mal per no ser un professional de la foto com ton germà. Molt maca la narració de la tempesta arribant. A nosaltres tot just un litret i poc. llàstima. Però bé, l'espectacle va ser sensacional.

bajoqueta ha dit...

uuu quina tormenta! molt xula la foto.

Joana ha dit...

La foto m'agrada molt, i per haver-la fet a pols té molt mèrit, es veu poc moguda, només el fanal i encara li dona un toc, a mi m'agrada posar un temps llarg per que surti un xic doble, o moure la càmara, no has provat mai?

Zenit R.A.M. ha dit...

Felicitats, una senyora foto

Clint ha dit...

és el que té la sequera...permet fer fotos així de boniques!

Envieu-la al temps de tele3 home!

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

osti, el que no sigui capaç de negociar el Carles!! ja me'l veig, quiet! jeu! quiet et dic! fora del llit! marrano! baixa d'aqui!!! ;)