dijous, 29 de maig del 2008

Setmana vista

Abellerols de vol ràpid perseguint abelles.
Cames llargues espantadissos i ànecs aparellats.
Una noia feliç d’ulls brillants i pintats vivint una nova vida.
Camins a l’aigua.
Una proposta de futur i una ciutat que m’agrada.
Un gos en un cotxet i un espantaocells amb vestit blanc.
Un mussol a la torre sense teulada i un castell als núvols.
El mugró emboirat i envoltat de llamps.
Escales cap a déu. Retalls de passat.
Una senyora gran amb bata al balcó i un noi jove a la finestra.
Camps de blat i una conversa.
Pluja de fang.
Dos ponts, carrers estrets i un Buda.
Orenetes d’esquena blava volant arran de terra.
Milers de brots verds.

9 comentaris:

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

mira quina foto mes original, proposta de futur i ciutat que t'agrada?o poder us agrada?canvis a la vista?

Carles Casanovas ha dit...

Això, sembla que va bé. Vaig trobar a
Maria Rosa ta tia, molt millor del que esperava. Et noto molt més optimista, El Diumenja Festa Grossa.
No feu treballar massa a la mama.
A casa tot es comença i s'acaba a la taula. VISCA LA DOLORS !!!

estrip ha dit...

molt fotogràfiques les teves paraules i molt descriptiva la foto.

neus ha dit...

ai si pogués... si pogués m'ho quedaria tot!!!!

una meravella!

Anna Tarambana ha dit...

La foto genial i el text també, com sempre! No sé com t'ho fas que sempre puc imaginar-me tot el que escrius, ets una mica un pintor de paraules!

L'Avi ha dit...

Subscric el comentari de la senyu Tarambana, sou un pintor (i no de brotxa grossa) de les paraules...

Zenit R.A.M. ha dit...

Els ocells sempre m'han agradat menys quan estic de mal humor, no us molesta que cantin quan esteu malcarats?

mariona ha dit...

M'encanten els colors de l'ocellet.

Es veu tan sol... però en canvi és molt bonic.
(sospir) jaja

Moltes gràcies pel comentari!

Moni ha dit...

¿ Dónde dices que compras la agenda de semana vista?
Foto mágica.
Besos

i visca la Dolors ja,ja,ja