dimecres, 23 d’abril del 2008

Sant

El dia del teu sant és un dia especial, n’ets el protagonista. Tries el menú, reps trucades, missatges de felicitació i et fan regals... a tu. Esperes a rebre’n de la parella, dels pares, dels sogres, potser d’algun amic.
Però què passa quan el dia del teu sant pràcticament tothom rep regals? Doncs que els teus queden desvirtuats. I no es just.

- Avui ha estat el meu sant i m’han regalat uns pantalons, uns mitjons i un llibre
- Doncs jo he rebut dos llibres i quatre roses...i la florista a més m’ha donat un punt de llibre - diu l’altra.

No hi ha dret! L'altra gent no té rèplica quan farda dels seus regals de sant.
Oi que quan el festiu cau en diumenge es passa a un altre dia?
Exigeixo que l’aniversari o sant que caigui en diada regaladora també es canviï. I és per aquest motiu que comunico al món que l’any que ve trasllado el meu sant al vint-i-cinc d’abril que així, en dissabte, a tothom li anirà bé.

Gràcies a totes i tots per les felicitacions. En vida vostra.

12 comentaris:

estrip ha dit...

felicitats!
i no dubtes si el regal és per amor o per que és el teu sant i s'ha de complir ?

Sergi ha dit...

Fora conyes, jo el sant me'l vaig canviar de dia, perquè el que sempre tenia assignat no vaig aconseguir trobar que ho fos en realitat, i vaig buscar una alternativa. Com si tingués un nom tan estrany!

Ei, que jo no t'havia felicitat encara, però ja m'espero al 25 d'abril.

Rita ha dit...

Ohhh... Jo tampoc t'havia felicitat!
Què tal aquest any el 24 (i així vaig a l'hora)?
Moltes, moltíssimes felicitats, maco!!!
I petons, és clar ;)

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

nano, darrerament vols fer molts canvis en la teva vida, que si lloc on viure nou o diferent, que si el dia del sant tampoc et va bé, desconec quina edat tens però no serà la crisis dels 40, dels 50, dels....val, ja paro.

Joana ha dit...

Primer que res, Felicitats! Tens tota la raó, no és just que els sant o l'aniversari coincideixin amb dates assenyalades per a tothom, a mi em passa pel sant i l'aniversari i fins que no se n'adonen pot passar estona. Es pot fer una llei per això o anar al registre civil?

Anònim ha dit...

La fotografia del quadre t'ha quedat rebé, es veu amb tot detall. M'ha fet molta il.lusió. Prenc nota, malgrat la meva mala memòria per aquestes festivitats, de felicitar-te l'any que bé el dia 25.
Mama

Farbalà ha dit...

La veritat és que si que deu fotre però i que més dona? No se, sigui quan sigui és el teu sant i la gent que t'estima ja t'ho fa saber i per a mi això és el que fa especial el dia. Que més dona si la resta es regala o no... Per que també hi ha gent que no celebra Sant Jordi!!
No sé... Suposo que a mi tan me faria!!!:P

Clint ha dit...

Completament d'acord, tot i que quan el teu sant cau en un festiu d'aquells de sortir és pitjor! tothom se'n recorda i vol que el convidis a una copa...gent que en condicions normals no et diria res! colla de cabrons!

Tranquil, però, queda apuntat el 25 per l'any que vé!

Uri ha dit...

Vaja... proba a dir-te Oriol, Xexu, Rita, Dafne, o Clint i veuràs quantes felicitacions i regals reps en el dia del teu Sant...
Es nota que et dius Jordi i estas ben acostumat... :)
Ah! i moooooltes Felicitats !!!

Zincpiritione ha dit...

Si us diguéssiu Prisca (18 de gener), això no us passaria!

Anònim ha dit...

Amb un parell de dies de retard moltes felicitats. El 23 abril hauria de ser festa i no el 1 de maig.

bajoqueta ha dit...

Felicitats!
No es pot canviar això, toca lo que toca :)