dimarts, 11 de març del 2008

Actitud


Probablement es deu a l’hòstia que m’he fotut al cap quan sortia del forat on he estat treballant tot el dia o perquè he compartit les eines amb un altre lampista que feia les seves coses, o he acceptat el fangar que era tot el volt sense queixar-me massa i en acabar he netejat tot el fang que tant jo com l’altre hem deixat escampat per allà.

També pot ser per haver-me menjat un marron que no em pertocava i, a sobre, arreglar-ho sense dir res.

Potser és perquè m’han demanat perdó sense motiu o perquè ens han ofert un canvi per una cosa que havíem demanat tot i que la culpa no era d’ells.
Potser perquè m’han tirat una floreta o per què quan el mòdem de Vodafone ha deixat d’anar com cal no l’he estavellat contra la paret i he anat a dormir una estoneta.

Malgrat que el sentiment de revenja és gran i les ganes de fotre una patada al cul immenses... avui he decidit que d’aquí a poc, quan sigui el moment, seré bona persona.

8 comentaris:

zel ha dit...

Encara més bona persona? Quan et tracten bé, segur que t'ho mereixes, encara que de vegades ens tracten malament i no ens ho mereixem,...o sí? Bé, com va la bava bavoset? Un pitet dels dels calçots i àpala!!!!
Petons!

Sergi ha dit...

Serenor, company. Saber estar a l'alçada de les circumstàncies i portar les situacions com déu mana és el secret. Bona persona? Com a mínim pensaran que ets un tio molt ferm i que saps el que et fas.

Clint ha dit...

Ben dit! sempre quan arribi el moment...mai abans.

Anònim ha dit...

Cal ser bona persona però sense pasar-se. Tot te un limit. A qui es passi patada al cul!

Mireia ha dit...

La meva iaia diu que BO una vegada és ser bona persona, però que dos és BoBo. Doncs apa,a ser bona gent però amb la mesura justa

Moni ha dit...

Take your time my friend...serenidad ante todo y luego ya veremos.Me encantan las fotos...

Anònim ha dit...

A mi em sembles bona persona fins i tot quan estàs emprenyat. Però, com diu la meva familia política, s'ha de ser bo però no tonto.

ànims!

Anònim ha dit...

saps? malgrat tot el que dius i que ben comparteixo, no per això deixaràs de ser bona persona. La bona persona es o no es, un no s'hi fa, no s'hi torna, si neix........amb el permis de la marta una floreta per vos....COM ESTÀ AVUI EL DELICAT DRAP DE CUINA?....dit per una bona persona que no deixarà de ser mai UN DELICAT DRAP DE CUINA!.