dimecres, 28 de novembre del 2007

A l'altra banda del "Do not disturb"

Tres dies fora. Trobada mensual de xulos piscines. Dos dies tancats en un hotel. Començo a fer-me una idea del món xulopiscinístic. De moment he definit tres categories que ja us explicaré quan les tingui més elaborades. Només us avançaré el que he descobert; en el món dels xulo piscines es pot evolucionar com els pokemons.
Avui dues preguntes.

1. Per què hi ha gent tan trista que s'ha d'inventar excuses per no tornar a casa?
2. Per què Vodafone m'està fent ballar amb la connexió d'internet?
4. Per què a vegades costa tant veure els blocs de bloc.cat?
3. Per què haig de donar explicacions quan no vull cervesa?
5. Per què, per més que s'hi esforcin, les habitacions dels hotels són sempre tan incòmodes?
5 i mig. Per què li tinc tanta mania a la Magdalena Álvarez?
6. Per què qui neteja l'habitació de l'hotel és sempre una dona amb còfia, davantal i plomall?

5 comentaris:

adrià ha dit...

Crec que puc respondre a l'última: perquè han intentat molts cops que ho fes un pony amb pantalons texans i barret de copa, però no quedava igual de neta.

Anònim ha dit...

Les excuses per anar-se'n cap a casa! com si calguessin tantes justificacions. Són pitjors les excuses, no per marxar a casa, sinó per anar-te'n a un altre lloc, sol. Si et pillen ets home mort.

Anònim ha dit...

Ei! acabo de fer lo de "Quan et queda?" i em surt que moriré d'aquí a 13 anys!! quin mal rotllo!

Déjà vie ha dit...

jo tb li tinc mania a la Magdalena Alvarez i...aixo no son dos preguntes! :P

Anònim ha dit...

Jo tinc mania a Vodafone, als blocs que no és carregen i a la Magdalena Alvarez. En canvi les dones amb còfia i davantall em posen a cent