dilluns, 17 de setembre del 2007

Heroi,coses i ...

Si aneu aquí trobareu un test una miqueta friki on en francès o anglès haureu de respondre fins que us diran a quin heroi de pel·lícula o de sèrie de televisió us assembleu. Com a heroi de pel·lícula a mi m'ha sortit en Neo de Matrix ( com un ou a una castanya) i per la meva vergonya m'identifica amb el vigilante de la playa (Mitch Buchannon) en l'apartat de sèries.
Amb aquesta barreja que em quadra força (Neo + David Hasselhoff = Xulo piscines) no m'estranya gens que l'Arnau, el meu fillol, plori desconsoladament cada cop em veu.
Com a coses faré una presentació. Aquí al costat hi trobareu un enllaç que es diu "El Rocar de Tiana" un nou bloc iniciat pel Big Boss. Mireu els cognoms i treieu les vostres conclusions.
Davant d'aquests dos fets tant lamentables només em queda una opció per desquitar-me... Faig públic al món que estic de vacances. Les he començades avui. Us faig ràbia?