dilluns, 2 de juliol del 2007

Enormous penis

Fa temps ja vam penjar la lletra en anglès. Ara n'hem après i hi posem el video del You tube i una traducció lliure, potser massa i tot. S'admeten correccions (fins i tot seria capaç de suplicar-ne)
I tornar-la a posar a què ve? Doncs que de tant en tant es necessari riure...

Si la vida se t’enfonsa,
et deixa amb cara de tonto
i et fot fora del pedestal
Quan estàs perdent esperança
al fons d’un pou profund
i no hi ha ningú que et llenci un cable
si estàs tant enfonsat que no saps per on tirar
Vine i posa’t al meu lloc
no et preocupis per res
agafa el toro per les banyes
perquè tinc la cura per tots els meus mals
miro el meu penis enorme
i els meus problemes es fonen
miro el meu penis enorme
i els bons temps tornen per quedar-s’hi
canto i ballo quan li foto un cop d’ull
i em sento radiant
miro el meu penis enorme
i tot va de conya

(xiulant)
zu ve zu zab faf fav ve doo vee vu jab vav sah vah yay fo ya fas fas fa shooby-do-wahhhhhzuh
PENIS
za dum zoob bah-day n doot boh doi yow

miro el meu penis enorme
i els meus problemes es fonen
miro el meu penis enorme
i els bons temps tornen per quedar-s’hi
Jo tinc una gran fortuna allà on s’ha de tenir
i em sento radiant
miro el meu penis enorme
i tot va de conya
la bèstia dels meus pantalons
i tot va de conya
és matadora
i tot va de conya
la mida no importa
i tot va de conya

3 comentaris:

Anònim ha dit...

T'has descuidat de posar el nom del grup...

Jordi Casanovas ha dit...

Perdó, es diuen Da Vinci's Notebook.

Anònim ha dit...

Well written article.