dissabte, 19 de maig del 2007

Per nosaltres primer la gent de casa


A Palafrugell com a tots els pobles està ple de propaganda electoral. De cop veig una pancarta on hi ha escrit: “Per nosaltres primer la gent de casa”. Aquesta mostra de racisme tan evident va signada pel Partit Popular. A RAC 1 aquest matí parlaven d’un altre eslògan que deia “Netegem... el poble”. Davant de tantes animalades només se m’acut preguntar: Què pretenen aquesta gent?

Vaig a fer una reparació, demano per l’encarregat de manteniment. - Busca’l tu mateix, no em contesta al telèfon – em diu la noia de recepció. Intrèpid com jo sol m’endinso a les profunditats (llegiu baixos). A l’arribar al final de l’escala les veig, totes mortes, panxa amunt... paneroles. Quin fàstic!. Sort que són mortes. Just a sobre hi ha la cuina del restaurant.

Perquè deu ser que al mateix post coincideixen PP i paneroles?. Coses del subconscient...
Acabaré amb bon gust de boca. Crème aux Oeufs avec Noix de Coco Râpée de la marca Bridelice. Es pot trobar als supermercats francesos. Últimament, però, els de l’Auchan de Perpinyà ens han fet el salt. Que vagin amb compte que els de E. Leclerc diuen que en tenen i a sobre més barates.