dimarts, 26 de gener del 2010

Un meme!


El mestre Zinc engega en aquest post, com aquell qui no vol i ara que sembla que comencen a còrrer pel facebook, un nou meme per tal que Infestem la catosfera de retratos robot! (sic). Jo que sóc de mena obedient i bon minyó m'afegeixo a la proposta i què coi, com que avui tampoc sabia que penjar he anat a la pàgina de marres i m'he fet el meu, que no s'assembla gens a mi però per provar-ho no s'hi perd res. Bé de fet les ulleres sí que són clavades.

Qui més s'hi afegeix?

10 comentaris:

Assumpta ha dit...

Jejeje he fet el meu, en tres versions... he de dir que les tres s'assemblen una mica, sense arribar a ser jo mateixa, la veritat és que he aconseguit un resultat bastant acceptable... si m'atreveixo demà ho poso ;-)

Però això no és un meme... falta aquell detall horrible de dir: "Ho passo a Menganeta, Fulanet, i Zutaneta" i ho han de passar a més persones i sense repetir!! :-PP

Sergi ha dit...

Ja m'estranya que no me l'hagis passat a mi, que sempre em feies la punyeta, hehehe. Quins temps aquells. Has quedat amb cara de delinqüent. Personalment m'agrada més la caricatura del Tentacle.

Jo em sembla que passo. Ho he provat i no em sortia res. A més, millor no ensenyar la cara tampoc.

Rita ha dit...

Et poses cabells de punta amb gomina? ;-)

sànset i utnoa ha dit...

Ho provaré. A veure si m'hi trobo (me la faré del perfil bo). I intentaré convéncer a Utnoa...



*Sànset*

neus ha dit...

sort que dius que no t'hi assembles, perquè sinó em fotries por, ja t'ho dic ara. Que jo t'imagino amb una cara amable i aquesta no n'és ben gota!

Cris (V/N) ha dit...

Vaig a mirar.... semblen retrats robots de delinqüents, jajajjaaa :)

Assumpta ha dit...

He mostrat el meu retrat robot...

Preguntat el meu marit:

P. -Qui és?
R. TU.

(o sigui jo)


Preguntada la meva germana (dibuix enviat per mail)

P. -Qui és?
R. Ups!!! Una barreja de tu i jo?

(o sigui, que m'ha reconegut i, a sobre, surt clar el parentiu!!)

Carme Rosanas ha dit...

Doncs jo també ho he provat i no he trobar manera que se m'assembles gens ni una mica... no el posaré.

kweilan ha dit...

Jo segur que no el poso després de llegir els comentaris.

Zincpiritione ha dit...

Guapu! A quina hora plegues? :P