dimarts, 19 de gener del 2010



Algú ha vist a passar un anticicló?

11 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

Jo no l'he vist passar. L'amic Tomàs no deuria tenir un bon dia...

*Sànset*

Cris (V/N) ha dit...

aquí plou, i plou.... quina merda de dia, ho sento :(

Carme Rosanas ha dit...

Ja el trobem a faltar! Jo tampoc l'he vist...

kweilan ha dit...

Ni al Segrià tampoc!

sànset i utnoa ha dit...

Ara surt el Sol a Tarragona, la naturalesa em castiga i no deix deslliurar-me d'anar a córrer...

Utnoa

Garbí24 ha dit...

A Girona ja estem amb els llums encesos....o sigui que no l'hem vist

neus ha dit...

ummmm pluja?? aquí ni això. a Girona ens tenen marginats 'hàsta' per això...
I tu, no has pas vist el Fred? és que se m'ha despistat altra vegada. No te'n pots fiar mai!

Assumpta ha dit...

Jo l'enyoro tant que ploraria...

Anna Tarambana ha dit...

Aquí també plou, no dic on que després tot se sap...

Zincpiritione ha dit...

Jo tampoc.

Però una vegada vaig veure passar la Pitita Ridruejo. Buenu, tècnicament, de fet va ser ella que em va veure passar a mi (que ella estava asseguda i jo passí davant seu caminant...)

Joana ha dit...

Ja ni recordo que és això d'anti... que?