diumenge, 8 de novembre del 2009

Coses que passen

Avui me n'he adonat d'una cosa estranya, ja ho deia al post d'en McAbeu. Quan he deixat el comentari me n'he adonat que la imatge del perfil que sortia als comentaris no era la meva. Al veure-ho he pensat que era degut a que hi havia diversos autors i que sortia la imatge d'alguna o algú de vosaltres. De seguida veig que hi ha alguna cosa que falla perquè curiosament la imatge correspon a la Rita i precisament ella, quan va acceptar la invitació a participar del cinquè aniversari, va comentar-me que preferia que el seu post el penges jo mateix, per tant no apareix com a autora.

He anat a editar el meu perfil hi he canviat la foto, ja que hi sortia la de la Rita i he tornat a posar-ne una de meva. Després he deixat un comentari per comprovar si funcionava i preguntant-vos què hi veieu?

Us deixo les imatges que he fet amb impressions de pantalla...




És un aniversari paranormal o és que tinc fantasmes virtuals a l'ordinador o al blog?

Notícia d'última hora:

aquest problema només passa navegant amb el Mozilla firefox. Amb el Chrome i l'explorer no. L'explorer però em dóna un fons de pantalla de color gris clar que no hauria de ser.

Així no s'ha de veure. Així sí.

31 comentaris:

Assumpta ha dit...

Jajajaja no sé si hi ha truco o no hi ha truco, però m'ha fet riure!! :-))

A més, queda molt bo perquè els que comentem estem negant allò que aquí es veu que sí és...

Però el més curiós és que tu mateix, quan has accedit al teu perfil hagis trobat allí la foto de la Rita...

Bé. Suposo que al final tot això tindrà truco i jo estic aquí picant com sempre, però és igual...

Vaaaa on són les càmeres de l'Inocente, Inocente? :-)))

Assumpta ha dit...

Partiiiiculaaaaaaaa no t'amaguiiiiiis!! Què has fet???

Assumpta ha dit...

Mira com ho veig jo :-))

Assumpta ha dit...

Ara estaria bé que em diguessis que en el meu retall també veus la imatge de la Rita!! jejeje

Ai, va, ja callo que porto 4 comentaris i al final em fareu fora :-))

Jordi Cirach ha dit...

Hola! M'ha agradat molt el teu blog, el trobo molt interessant, i sobretot m'ha cridat l'atenció especialment aquest post, jeje

Bé, desitjo que també t'agradi el meu. Una abraçada :)

L'imperdible de ℓ'Àηimα

Mireia ha dit...

Jo et veia normal,com sempre i no eres una illa. N'estic quasi segura ^^)

Partícula Elemental ha dit...

Ei, Assumpta! Quina n'he feta ara? Perquè ho dius que no m'amagui?

Present!

Jo tampoc he vist en cap moment la foto de l'illa. Primer normal, després amb caricatura.

Assumpta ha dit...

Jajajaja no, Partícula, que feia broma com si tu haguessis clonat la imatge de la Rita en el lloc del Jordi ;-))

neus ha dit...

ho veig exactament igual que l'Assumpta!

això no es deu pas encomanar, no? ai mareta quina por... jejeje

Joana ha dit...

Ostres! Si que passen coses rares en els blogs!

Jordi Casanovas ha dit...

no hi ha cap truc, tal com us ho ensenyo es com ho veig i fins i tot la imatge estava canviada a l'editor del perfil d'usuari de blogger.

Assumpta ha dit...

Jajajaja Elur!! jo també he pensat en si seria contagiós i tots acabariem amb una imatge canviada!! :-))

Partícula Elemental ha dit...

Estic espès, Assumpta... Prò no tant com el khefa que veu pedrots al mirall!

kweilan ha dit...

Jo ho veig com l'Assumpta. Això és molt estrany, Jordi!

Sergi ha dit...

A veure, de fantasmes per aquí n'hi ha uns quants, jo el primer. Però no crec que tinguem res a veure amb les coses paranormals que et passen, o aquests tractes que tens amb l'amiga Rita...

Per cert, per quan un post de la Marta, hombre ya! On para aquesta dona teva??

Carme Rosanas ha dit...

Quin embolic!

No tinc ni idea de quina mena de coses són aquestes coses que passen!

sànset i utnoa ha dit...

Quina gràcia!

Reconfirmo que jo també et veia normal com sempre (ho he anat a comprovar als comentaris!)

Això de la Marta sempre m'ho pregunto però no dic res per si fico la pota... (com q nosaltres hem arribat tard)

Per cert, jordi, on he de triar dia???

Utnoa

Garbí24 ha dit...

Jo de fantasmes no entenc, però això de tants de canvis i suplentacions....acabara en una orgia. De imatges.

Assumpta ha dit...

S'ha trobat ja quina és la causa d'aquests canvis d'imatge?

Rita ha dit...

Eps!!! Que jo sóc innocent!!!

Precisament vaig demanar al Jordi que em pengés ell l'apunt perquè l'ordinador no em va molt fi i no volia crear-li(vos) problemes o sigui que encara ho entenc menys...

Jordi, jo ho veig bé, veig les teves dues imatges, la de sempre i la caricatura. No ho entenc... Misteris de la blogosfera, suposo...

Partícula Elemental ha dit...

Molt misteriós això dels canvis de fotos, sí. Tot plegat fa pensar si no és tracta d'identitats ocultes que volen sortir, mostrar-se...

Assumpta ha dit...

Penso igual que tu, Partícula...

Assumpta ha dit...

Per cert, que la darrera imatge és xula, si un dia me la vull canviar de veritat triaré aquesta de les sabatilles.

McAbeu ha dit...

Bon dia!
Com jo faig servir el Chrome m'he perdut tot això dels canvis d'imatge i fons grisos que apareixen i desapareixen.
Ara sigui el que sigui, sembla que s'encomana, no PARTICULA i ASSUMPTA?? :-DD

assumpta ha dit...

Jo ho veig tot bé!
I faig servir l'explorer.
Quins embolics, no?

dolors ha dit...

A l'ordinador de la feina em surten, en les teves respostes, les teves dues imatges.En el de casa no ho he mirat... La toca surt al de la Rita.

sànset i utnoa ha dit...

A mi a l'ordinador de la feina també em surt el fons de color gris!

Utnoa

sànset i utnoa ha dit...

A mi a l'ordinador de la feina també em surt el fons de color gris!

Utnoa

Assumpta ha dit...

Jejejeje si, MAC hi va haver una epidèmia de canvidimatge aguda!!

De totes formes acabo d'entrar amb el Mozilla Firefox (el que utilitzo sempre), amb el Chrome i, finalment, amb l'Explorer i no he vist res gris!! El disseny de la pàgina sempre és igual!!

De totes formes, fa uns dies, a cal Gazophylacium, entrant amb Explorer era impossible veure la barra lateral... entrant amb Mozilla, es veia tot perfectament.

Quines coses!!!

Cris (V/N) ha dit...

culpa de la informàtica, sempre, sempre.... :) Ha sigut graciós el que ens ensenyes, però té truco?????

Núr ha dit...

Jo sempre funciono amb firefox i algun cop que se m'ha acudit mirar el meu bloc des d'explorer se m'ha caigut l'ànima als peus, així que... Ja ho he deixat córrer.

No vaig arribar a veure't disfressat de Rita, però sí que he vist el canvi d'imatge! Visca el Tentacle!