dijous, 19 de novembre del 2009

Album de retalls

21 comentaris:

Assumpta ha dit...

Ostres!!! Quina preciositat!! :-))

Uffff jo aquí m'emociono cada dia!! Què maco!! (val, sí sóc de Barcelonaaaa però dir "que maco" és dir una cosa bona!!) :-))

Et felicito, Mireia!!
I felicito al Jordi i la Marta, de nou, pels cinc anys i per aquest mes de novembre tan especial :-)

I com has trobat totes les imatges anteriors? Jo és que al·lucino!!

Porto tot el dia mig malaltona. Tinc una tos tan bèstia que em fa agafar mal de cap i no vull estar molta estona a l'ordinador. He entrat cap a les onze, he apagat aviat... però ara havia de tornar a entrar per estar aquí!! :-))

sànset i utnoa ha dit...

Espectacular!

*Sànset*

Toni En Blanc ha dit...

Quina manera més original de rendir homenatge al Cròniques! :)

Sergi ha dit...

Quina curradaaaa!!! Això sí que és un bon homenatge, una repassada a la història del Cròniques des del principi. Jo m'he emocionat, així que no vull ni pensar com es posaran els de Can Mugró quan ho vegin. Ostres, ostres, és que és molt gran, eh? Sort en tenim que has fet servir un altre invent dels teus, un dels teus experiments.

Déjà vie ha dit...

Felicitats!!!! ultimament nem d festa en fsta nois q no pari aixo!!!

kweilan ha dit...

Mireia!!! Guapíssim...M'ha encantat!

òscar ha dit...

Quina nit tan maca porto: sols faig que llegir post d'allò més emotius.

Preciós!

Carme Rosanas ha dit...

Doncs si una preciositat. M'ha agradat molt. Tota una història, molt bonica molt ben explicada. Felicitats!

estrip ha dit...

eiii, això si que és un homenatge! Molt bé!

Jordi Casanovas ha dit...

Ja t'has passat tres pobles!!! Mireia dona que això no es fa! Com t'ho has fet per trobar les imatges amb les plantilles velles. Si això no ho tinc ni jo.

Ha estat un remember when en tota regla.

Moltes gràcies pel recull i per ser-hi.

Jordi Casanovas ha dit...

Déjà, Estrip...? què? us hi apunteu?va gent que queden deu dies...

Sergi ha dit...

Jo també em preguntava com era que ha pogut fer les fotos amb la plantilla antiga, que encara recordo. M'ha sorprès, però no he dit res perquè he pensat que devia ser una cosa molt evident que no sabia veure...

Rita ha dit...

Renoi, això sí que és un bon homenatge!

Felicitats, Mireia, preciós!

sànset i utnoa ha dit...

Uauh!

Com us ho feu per fer aquestes coses? creus Mireia que ho pot fer qualsevol?

Mooolt original, molt molt molt!

Utnoa

neus ha dit...

quina passada!!!!!

per treure's el barret! Molt bé Mireia :)

Núr ha dit...

Hòst...!!!!! Jo també em pregunto com t'ho has fet per a recuperar les plantilles per a fer les captures de pantalla! Mare meva... Un homenatge preciós!

McAbeu ha dit...

Quina currada!
Felicitats Mireia!

assumpta ha dit...

Quin homenatge més preciós!!!
Tot una labor de treball i recerca magnífic!!!
:)

Mireia ha dit...

eiii, us ha picat la curiositat això de la plantilla vella, eh???
És un secret!
Bueno va.... però no us "chiveu"
aquí teniu la pàgina


http://www.archive.org/web/web.php

Assumpta ha dit...

Quina dona!!! :-)) Ens tenies a tots absolutament bocabadats ;-))

Moni ha dit...

Quina passada de regal...moltes felicitats a tots i gràcies per aquests moments