dimarts, 14 d’abril del 2009

Neteja


He passat l’aspiradora pel balcó i pels racons de la porta corredera on s’acumulaven grumolls de sorra i pols. He resseguit la junta entre les rajoles. M’agrada sentir la pedreta que puja pel tub repicant.

He posat una barreta d’encens de te verd a la rajoleta foradada i he obert la porta del balcó i la de la cuina. He anat a estendre la roba. M’agrada l’olor de l’encens quan ja fa una estona que crema.

Per què sempre fan pudor les aspiradores?
Per què hi ha punxes toves a les rodes i bous a contrallum sense Patufets?
Per què m’agrada tant que em somriguis i m’abracis?

A sota del radiador de l’entrada hi torna a haver un manyoc de pols.

9 comentaris:

Sergi ha dit...

No t'hi esforcis, les boles de pols hi seran sempre. Ja no t'explico les boles de pèls de gat...

Rita ha dit...

Jo també he fet neteja un d'aquests dies...

Les boletes de pols, terribles! S'escapen i no volen entrar al tub i les haig d'anar perseguint amb els dits...

neus ha dit...

Ja em perdonaràs, però amb aquest ull tan i tan preciós les boletes de pols i tota la resta, exceptuant els somriures i abraçades, desapareixen.

per cert, a mi també m'agrada el sorollet de les pedres pujant pel tub de l'aspiradora :)

Mireia ha dit...

Fins i tot quan parles de neteja sembla maco... i segur que o ho menys amb els pels negres de la bruna( la nostra gossa) volant sobre el terra clar de casa

Assumpta ha dit...

Podries dir-me, si us plau, quina crema hidratant, anti-arrugues, o contorn d'ulls fa servir la personeta de la foto? :-))

Pols!! odio la pols!!... i no perquè sigui cap "maniàtica" de la neteja, en absolut (a vegades crec que passo massa jaja) però visc en un carrer MOLT transitat i és terrible... jo prohibiria els cotxes!!

Moni ha dit...

i les manetes que et fan copets a l' esquena???? qué vivan los polvos mágicos...

USD ha dit...

mai podrem netejar-ho tot del tot

yuna ha dit...

:__)

Idoia Nando Quico Abril ha dit...

A la orca, si l´han alliberada, li agrada menjar els manyocs de pols de sota el sofa...uuuuix!