dissabte, 18 d’abril del 2009

Capítol 2 - V


- Perquè plores Blau?
- Per què m’he barallat amb en Biel i li he fet mal, somicant va lliurar una nota a la seva mare on s’explicava que d’un cop de puny havia trencat el nas a un company d’escola i que l’endemà els esperaven a tots a una reunió amb el tutor.
- S’ho mereixia?
- Sí, va dir.

La Blau Modrà, seia al tamboret i mirava pel microscopi. En Markus i en Marcel jugaven amb una llanterna. L’Àngela al racó amb el portàtil prenia notes dels resultats que la Blau li anava cantant.

- Hòstia! voleu estar-vos quiets collons!, va cridar .

Els dos nois van parar de cop.

- Joder tia quin geni, relaxa’t una mica que portes massa hores, els nois es van asseure al seu costat i li van fer un petó a dues bandes.
- O sigui que ella té mala llet i se n’endú els petons i jo que no em queixo res de res. Només amb una mirada tots tres van sortir corrent cap a l’Àngela que va cridar, la van tirar a terra i van petonejar-la fins que va suplicar que paressin. Estesos a terra reien

Va agafar la llanterna i la va encendre. Plorava.

6 comentaris:

Assumpta ha dit...

I en Biel? Per què ha rebut?

Ai, Jordi... demà a una hora més prudent m'ho tornaré a llegir...

Demà?... Després, quicir :-)

Carles Casanovas ha dit...

Podries ser una mica més clar, una mica més concís...és que no puc seguir-te ?

Mireia ha dit...

Una pregunta, per Sant Jordi, com que és el dia del llibre, el publicaràs tot? ehhh;) No sé com es fa el símbol.. pe`ro ara poso morritos i cara de bona nena que no ha trencat mai cap plat.

provo si cola,cola.Que em tens molt intrigada. Ara a més d'experiments ja hi veig invasors d'altres galàxies

assumpta ha dit...

M'he perdut !
Ho sento!
:(

Carme Rosanas ha dit...

Una mica "despistadillos" ens tens, Jordi, però tindrem paciència i un dia o altre ho aclarirem

Assumpta ha dit...

Sí jeje crec que té raó la Carme... tot és qüestió de paciència :-))