dimecres, 16 d’abril del 2008

Lila

- Perdoni doctor però des de fa uns quants dies veig punts liles i morats.
- Què vol dir amb punts?
- Doncs que vagi on vagi hi veig glicines, buguenvíl•lies, violetes, romanins, conillets, lliris, cards, prímules, estepes, campanetes, flors silvestres grans i petites, arbres desconeguts i tots i totes florits de color lila o morat... és greu doctor?
- Em permet que li miri els ulls?
- Si us plau faci
- ... a veure, miri amunt...mmmm... ara a l’esquerra... bé, bé
- Que hi ha doctor, és fotut oi?
- Fotudíssim, vostè pateix un variant perillosa i encomanadissa de primavera
- I té solució?
- Dediquis exclusivament a passejar entre els seus amics i repartir la malaltia. La revetlla de Sant Joan salti set vegades per damunt del foc i agafi una bona borratxera, veurà com l’endemà al matí té ressaca però la primavera ja li ha passat.
- Gràcies doctor.

8 comentaris:

Uri ha dit...

Ole tus pinroles!

Sergi ha dit...

Si segueixes el consell del metge per la nit de Sant Joan, deixaràs de veure-hi lila per anar morat...

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

en xexu té raó però mentres disfruta del moment, aquí els únics colors que veig son els dels modelets de les nenes(i no tant nenes) de la feina, quina mania en veure qui va meeeessssss.....
m'agrada la teva visió de la primavera i m'agrada mes com l'espresses.

neus ha dit...

Que no t'has fixat en el groc de la ginesta?

Realment és increïble com abunda el color lila...

estrip ha dit...

curiosa malaltia!
i fins Sant Joan, t'hi hauràs d'anar acostumant....

Joana ha dit...

M'ha agradat molt la teva descripció de la primavera. La flor de color lila és la més abundant, fins i tot les orquídees també lilegen. Algú sap si hi ha algun motiu fisiològic o ecològic? perque ho estic pensant i no em ve cap al cap.

Moni ha dit...

Maestro, quiero ver puntitos lilas y contarlo como tú. Besos

Anònim ha dit...

La primavera la sang altera. Jo més que lila... pitreres i culs és el que veig per tot arreu