dilluns, 21 de gener del 2008

Malparlat

Tots ho hem fet. Anàvem al diccionari i buscàvem puta. Tot emocionat descobries que deia meretriz i et quedaves igual. A continuació buscaves cabron o maricon en fi qualsevol paraulota i descobries que hi eren. Després et confessaves. Més que res perquè podies saltar-te un quart d’hora de classe.
Ara les busco al Google Earth.
I també hi són! No totes, però moltes.

Per exemple, si hi poses collons què surt?

Mark A Collons Inc
1033 Gayley Ave # 106
Los Angeles, CA 90024, USA
+1 310-208-6333

I no és una empresa de pròtesis genitals masculines.

També hi surten aquestes dues noies:

Collons Communications
5205 Ne 18th Ct
Renton, WA 98059, USA
+1 425-277-9951

sobretot cal fixar-se en l’eslogan:
what c/squared means
two words...
crunchie and collons

A la família dels dentistes hi ha un tal:

Otsego Family Dentistry: Merda Michael J DDS
338 W Allegan St
Otsego, MI 49078, USA
+1 269-623-3355

Continuu amb les típiques:

Puta, Katanga, República Democràtica del Congo
Puta Luapula, Zàmbia
Puta, Azerbaian
Cabro, Guayaquil Guayas Equador
Joder, NE, Estats Units d'Amèrica

Però, per mi, la millor és la que surt quan al Google Earth hi escrius mierda (i no és conya):

Madrid H SGAE - Sociedad General de Autores y Editores. Si és que al final ens posaran un cànon per la nostra pròpia merda.

6 comentaris:

Sergi ha dit...

No negaré que he rigut, i m'ha fet gràcia especialment la tia (o tio) aquesta que es diu Merda no-sé-què. M'has fet riure molt, però tenim molt poca feina, no?

Clint ha dit...

M'ha vingut al cap instantàniament...

Prostituta: mujer que comercia con su cuerpo

No se perquè ho deuria buscar en un diccionari castellà...

Ara això del google earth no ho he provat!

Robertinhos ha dit...

molt adequat. escriure merda i sortir la SGAE. És sabi el Google!

zel ha dit...

Estàs com una cabra, jajajajaja, sort que he rigut, saps què? Vaig a buscar collons al google, que em fa il.lusió, té...Petons

Boira ha dit...

jajajajja, que bo! Jo també les havia buscat totes!! Vaig a mirar el Google Earth ara mateix! :D

Moni ha dit...

Estic flipant...com he rigut. Quina putada dir-se Merda i que algú et trobi al google earth. Es clar que només tú els trobes ja,ja,ja