dijous, 8 de novembre del 2007

Faig tard

Això havia de ser un comentari a l'últim post d'en Zinc, però mentre l'escrivia he pensat (encara que sembli mentida): - i si el faig de post? -

Si no sento el comentari dels blogs, faig tard.
Si a la cantonada de la rotonda ja no s'esperen a que els recullin, faig tard.
Si en Basté fa l'editorial i no sóc a Pals, faig tard.
Si trobo el camió de la pedrera, faig tard.
Si a Llofriu no hi ha el nens esperant el bus escolar, faig tard.
Si a sobre el semàfor està vermell, faig tard.
Si la noia de l'Opel calibra vermell amb spoiler m'avança faig tard.
Si trobo qualsevol tractor, faig tard.
Si els de les obres volen, faig tard.

I si faig tard què? eh?

Foto: Marta

3 comentaris:

una lingüista ha dit...

Molt bo!! Jo també agafo referències d'aquestes per controlar el temps!! La del "Món a Rac1" n'és una! ;-)

Anònim ha dit...

jo segueixo enyorant el xavier bosch...

a la feina em deixen fer tard. mentre la feina surti , clar... a més, sempre em quedo de més... :)

Déjà vie ha dit...

i...quan no fas tart?