dilluns, 19 de novembre del 2007

Apocalypse Now



Avui he fet dos capicues 41814 i 41914, he dinat amb un tio plasta que s’ha cascat un litre de vi i dos xupitos de whisky i ha acabat marxant en moto sense abric i amb casc.
He vist un cotxe dels mossos d’esquadra anar en contra direcció per un canvi de rasant amb els llums encesos i la sirena apagada.
He vist una grua aixecant una paret, una màquina trencant una carretera i una altra que en feia de noves.
Avui, a Palamós, he vist, retallats al cel del capvespre, cinc helicòpters anant cap al sud.

Cosas veredes xulo piscines…

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Estem en estat de guerra...

Lo dels forats (ave, carmel...) són bombes... no ho sabies? ;)

Carles Casanovas ha dit...

Ahir vam tornar de Castella. Estem de mala llet. Les carreteres que s'han fet aquella gent són d'un guai que t'hi cagues. Per anar d'Àvila fins a Toledo teníem tres opcions, dues autopistes (una de pagament: buida)i l'antiga general. De puta mare. Iluminades 60 Km. Estic encès. Com que no sabien que fer de tans fanals en tenien posats uns centenars en unes piles... Quins collons. Preciós

Anònim ha dit...

Acabo de descobrir el teu bloc amb aquest post. Em vas deixar un comentari amb l'enllaç. No m'agraden els blogs, però em considero blocaire. De tant en tant en trobo algun que val la pena i l'enllaço. Esta bé el teu blog, ara m'hi passejaré més. Sobre el post, molt ambigu, molt encertat. Sobre la pel·lícula, la considero la meva preferida juntament amb Taxi Driver i de les millors de la història. La tinc en tres versions: la que el títol surt al final, la de les explosions eternes i la darrera amb el material inèdit (la part dels soldats renegats francesos em va encantar). Res, només pretenia ser un comentari sobre el post, que està molt bé.