I què vols fer-hi? Allò que és divertit sempre fa giragonses.
Sobre un llençol verd i lila, una varicel·la de roselles.
Ha aparcat la moto al voral de la carretera, ha creuat i de les flors grogues del terraplè n'ha fet un ram.
Una nena treu el cap per la finestra del cotxe. Escup. L'escopinada li torna a la cara i se li escampa per la galta. Se l'eixuga amb la ma i la ma al jersei. Fa cara de fàstic.
Escric el que veig mentre esperem que el noi del cotxe taller ens canviï les rodes del davant. Ella xafardeja el que escric i jo ho amago. Em demana perdó. No sé perquè em fa vergonya que ho vegi, és estúpid.
El mecànic duu les mans brutes i les ungles negres. És normal, penso que li deu costar fer-les netes.
Un home sikh entra al tren on tots mirem el mòbil, ell també. El turbant li tapa el cap fins per sota de les orelles. Em pregunto si hi duu auriculars a sota.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada