diumenge, 23 de desembre del 2018

Feia temps que no venia, l'altre dia vaig entrar i vaig fer un post.
És curiós, abans quan els feia regularment tenia la necessitat de tornar-hi per veure quants comentaris m'hi havíeu deixat.
Vanitat?
La veritat és que mai n'hi va haver massa. Potser és perquè jo tampoc era de comentar massa i sempre havia tingut la sensació que la reciprocitat era important.
Avui volia provar de fer un altre post i a l'entrar he vist que n'hi havia un de comentari. He repetit la rutina, clicar sobre el nom del comentador i veure que hi deia al seu blog. He trobat la llista de pel·lícules d'en Xexu. He decidit que m'ho copiava però amb sèries. Tiro bastant d'Amazon Prime que és la única que pago, les altres o són en obert o piratejades. No les poso en cap ordre concret sinò tal com me'n recordo.


The marvelous Mrs. Maisel - Com el seu nom indica, una maravella de sèrie. De moment dues temporades.
The handsmaid's tale.- Només n'he vist la primera temporada. Molt dura. S'ha de veure.
One Mississippi - Dues temporades, Boníssima.
American gods - Una temporada i frisant que comenci la segona. Inquietant i perturbadora.
Preacher - Una temporada. El plantejament és bo però no se n'acaba de sortir. Espero que millori.
Defiance - Vaig aguantar tres capítols.
The magicians - Va anar de més a menys i vaig acabar deixant-la.
Emerald city - Inspirada en El mag d'Oz. En vaig veure la primera temporada durant les vacances. Està bé però no mata.
Electric dreams - També durant les vacances. Cada capítol és una història. N'hi ha que estan bé i altres no tant però paga la pena.
The good doctor - Una de metges com House però en comptes de ser un sociopata sense pels a la llengua és un autista sense pels a la llengua.
The man in the high castle - La idea és molt bona però la sèrie no m'ha acabat d'enganxar. La tinc penjada.
The Tick - Una fricada de superherois. Per passar l'estona està bé.
Luke Cage - Marvel... En vaig veure la primera temporada i vale.
Forever - Una de policies i un forense inmortal... per no pensar els diumenges a la nit.

I ja està, després hi ha totes les que repeteixen en bucle a les televisions i que ja ens sabem els capítols de memòria. The big bang theory, Friends, How I met your mother...

Per cert, les bones, en versió original i si us cal (com a mi) subtítols.

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Si haguessis tirat una mica enrere, hauries vist que també vaig fer el corresponent post de sèries, però com que jo pago Movistar i Netflix, no coincidim en cap. La de la serventa la mira molta gent al meu voltant i els agrada. Jo he llegit el llibre, i qui sap si l'acabaré mirant. The Good Doctor em crida l'atenció, i sobre The Man in the High Castle, tinc el llibre a casa, que me l'han deixat, i suposo que el llegiré abans de tenir l'oportunitat de mirar la sèrie.

Joana ha dit...

Doncs a i em passa com a en Xexu, però no en miro massa. A veure si aquest any, jo tampoc he estat gens activa, em torno a posar, que sovint penso que hi ha situacions per fer un post, però no el faig