diumenge, 29 d’agost del 2010

Rèplica


- Quico!
- Què?
- Quin número va després del tretze?
- Un moment eh!

Veig com es concentra i compta fluixet: un, dos, tres... De cop amb la il·lusió d’haver-hi arribat crida:

- Catorze!
- Agafa un cagarro i esmorza!

Se’m mira amb cara de sorpresa, de ràbia, de cop baix i d’orgull ferit. S’espera uns segons i diu:

- Xolri?
- Diga’m Quico
- Quin número va després del tretze?
- Mmm... no sé... deixa’m pensar... el catorze!
- Agafa un cagarro i esmorza i nedes amb la caca dins de l’aigua i t’ofegues i te mores.

10 comentaris:

Mireia ha dit...

Com se t'acudeix fer-li això a una criatura! ;) És com jugar-hi a l'Uno i quan l'hi queda només una carta tirar-li un més quatre. S'hi ha de tornar per força

Carme Rosanas ha dit...

Totalment d¡acord amb la Mireia!

zel ha dit...

Nosaltres dèiem, per respota, catorze!
agafa un cagarro i esmorza!
agafa'n dos i esmorzarem els dos!

Ara, tu t'has venjat amb "traición y alevosía!
(Com es diu alevosía en l'unica llengua que m'entén?)

Joana ha dit...

Qui és més criatura?Però és divertit. Jo ho feia amb el meu nebot, que ara ja és gran.

Sergi ha dit...

Que maca és la canalla, ai, sí, em venen ganes de tenir fills...

neus ha dit...

jajajajajajajja m'agrada en Quico, és ràpid!! :)))

Pitet mode [on] Xolri?

Anna Tarambana ha dit...

Jajajajaja... Clar que si! Aquestes coses se'ls ha densenyar! Jo vaig explicar l'acudit de "MIS TETAS" a la meva neboda!!! Tot i que el del "cagarro" és molt millor, ens el va explicar ella a nosaltres, arriba tota contenta i ens pregunta què fan 5 i 5, i nosaltres 10, i ens contesta, "agafa un cagarro i esmorza", ens vam morir de riure tots, ella no ho va entendre i es va quedar molt frutrada! Pobreta!

Assumpta ha dit...

Ràpid en Quico!! Hahahaha
Molt bé, xiquet!!!

Ara t’ensenyaré un diàleg o petita escena... perquè li ensenyis quan sigui una mica més gran i parli idiomes (és que és en castellà –ho sento!!- però és divertit.

DIÀLEG
- ¿Qué queréis conde cagamos con los presos cagarramos?
- ¡Cagaleras los metáis!
- ¿Cagaleras los metamos? ¡señor conde, asustado meais!

EL MATEIX però políticament correcte:
- ¿Qué queréis, conde, que hagamos con los presos que agarramos?
- ¡Qué a galeras los metáis!
- ¿Qué a galeras los metamos? ¡señor conde, asustado me hais!

kweilan ha dit...

Una venjança que et tenies merecuda:)

sànset i utnoa ha dit...

s'ha de ser malvat.

Ara, la resposta ha estat del més apropiada.

*Sànset*