dilluns, 2 d’agost del 2010




Fendint la nit
esberlen la foscor
llamps de tempesta

10 comentaris:

Sergi ha dit...

Un altre cop has enganxat els llamps?? Quin crack que estàs fet! I maco el haikú, m'agrada!

estrip ha dit...

algú escriu amb tinta blanca les nits d'Agost!

Carme Rosanas ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Carme Rosanas ha dit...

Magnífiques fotografies, quins dibuixos més bonics que fan els llamps.

gargots de llamp
dibuixa la tempesta
claror en la nit

zel ha dit...

No sé com ho fas, jo no me'n surto, sempre se m'escapen...

M'he posat al dia, saps? Entranyable, sempre entranyable, Jordi...

neus ha dit...

i a sobre un haiku? em faràs plorar!

magnífic post, magnífiques fotos (m'has d'explicar quins tractes tens amb Thor) i magnífic haiku.

Bon dia!

sànset i utnoa ha dit...

i refresquen l'ambient. Sobretot si no t'aixoplugues prou bé quan fas les fotos als llamps...

*Sàsnet*

Núr ha dit...

Ostres, quin bé de déu de llamps! :S Jo no en vaig arribar a veure cap, però la tempesta la vaig sentir, només l'aigua, sinó el vent i el desori que va causar en segons en una terrasseta d'un bar. :S

Les fotos són magnífiques!

Francesc Pruneda ha dit...

Gràcies pel comentari Jordi, les teves fotos dels llamps també són realment excel·lents!

Assumpta ha dit...

Uaaaaaaaaauuuu!!! Per fer unes fotos així... com era?... En calçotets, oi? :-)))

Com és que em vaig perdre aquest post? No ho entenc...