divendres, 16 de juliol del 2010


Low battery.

Torno de la feina, estic cansat, aquesta nit passada en prou feines he dormit tres horetes, avui volia plegar aviat però no he pogut.

L’Uri se’n va i fem un sopar de comiat. Quan arribem el nano dorm però la petita no i surt per la finestra cridant:

- A’ Loliiii, A’ Pataaa!!
- Fes-me un petó, li demano i m’abraça amb els braços petits i em clava un petó als morros, de novios, amb baves i tot però m’és igual.

Anem una estona a la piscina i juguem amb les pilotes mentre no para de cridar, de riure, de parlar i d’empassar aigua. Quan toca sortir plora però no gaire.

No sopa massa, per ella ja és tard i va canviant de braços. Ara em toca a mi:

- Què ets guapa?
- Sííííí!
- I jo que sóc guapo? Se’m mira molt fixament amb aquells ulls blaus mentre s’ho pensa. M’agafa la barba i diu:
- Sí, després em fa un petó de camell, un altre de papona, un sustu i una altra abraçada.

Ja torna a haver-hi dues dones que em diuen guapo...

És tard, tornem cap a casa i tinc ganes de ficar-me al llit i dormir unes quantes hores seguides.

Full battery.

8 comentaris:

Sergi ha dit...

I a qui no se li carreguen les bateries d'aquesta manera? Quina monada de nena.

neus ha dit...

oh! que preciosa i maca i carinyosa i...
la veritat és que posen les piles, esgoten físicament (si t'hi passes gaires hores, imagina't si n'ets psre o mare!) però carreguen les piles emocionals fins a límits insospitables.

Per molts anys!

sànset i utnoa ha dit...

Coi, si t'ho passes bé!

Bona forma de carregar les bateries, i tant!

*Sànset*

Assumpta ha dit...

Jejejeje


Jordi...

...

guapu!! ;-)))

Idoia Nando Quico Abril ha dit...

Soooóc el loliiiiiii!!! grññgkk!!!

zel ha dit...

Tres dones que et diuen guapo! La tercera sóc jo!

zel ha dit...

Val, la quarta, l'Assumpta m'ha passat al davant...

Moni ha dit...

Guapo!!!! ¿qué lugar ocupo ahora?