dimecres, 12 de maig del 2010


Quantes gotes calen per mullar del tot una rajola?

9 comentaris:

zel ha dit...

que bonic, jo també he fet el badoc mirant com queien les gotes d'un tendal petitó...però no he enganxat cap gota caient amb la màquina...

estrip ha dit...

una de la mateixa mida que la rajola?

Sergi ha dit...

Si és un enigma, jo no en tinc ni idea.

Assumpta ha dit...

Ostres!! A mi m'agradava moltíssim mirar les gotes anar mullant trossets de rajola, quan era petita!! :-) (quan era petita jo, no la rajola, eh?) :-)

Jajajaja l'Estrip!! Té cada cosa!! ;-))

Rita ha dit...

Genial, l'estrip! :-)

Garbí24 ha dit...

depen de la mesura d'elles mateixes

neus ha dit...

quantes gotes hi ha dins una gota?

Anna Tarambana ha dit...

Ostres.. no ho sé, però aquesta rajola s'assembla molt a les de la terrassa de ma mare!

Joana ha dit...

Ostres! Complicada la pregunta, m'encanta veure ploure.