dimecres, 10 de febrer del 2010


el cafè, dolç o amargant?

13 comentaris:

Anònim ha dit...

The skin disease is characterized by multi-colored fiber-like (filamentous) strands extruding from the skin!
[url=http://www.morgellons-disease-research.com/]morgellons[/url]

òscar ha dit...

El cafè, només quan l'hivern apreta com ara, dolç. La resta de l'any; amb gel i sense sucre.
Es pot acompanyar amb un croissanet també? :)

Sergi ha dit...

Jo m'apunto al tallat dolcet, a totes hores, que no falti.

viu i llegeix ha dit...

Quina foto més neta!!

Un te per a mi. Sense sucre

Carles Casanovas ha dit...

Pera mi ja ho saps, amb sacarina !

neus ha dit...

Amb el punt just perquè l'amargor sigui agradable, si-us-plau. Gràcies.

M'encanten aquests sucres... ja et torna a tirar els trastos la camarera?

La foto és maquíssima.

sànset i utnoa ha dit...

un cappuccino per favore!

Utnoa

Clidice ha dit...

sorry, per a mi un te :) abans, quan era cafetera, sense sucre, of course :)

Rita ha dit...

Amb sacarina, sisplau!

Joana ha dit...

Amb sucre, però que es noti el cafè.

Assumpta ha dit...

Si el cafè és bo i no és massa amarg, sense sucre.

Si és molt fort, llavors amb sucre :-))

La foto és molt maca! M'agrada com està feta i aquests sucrets tan xulos ;-)

Déjà vie ha dit...

un capuccino fet amb molt d'amor. ;)

kweilan ha dit...

Jo sóc més de cafe amb llet o tallat.