divendres, 20 de març del 2009

Primavera


11 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

Crec que Serrat deia "que la bandolera ens duia la primavera el 20 de març..."

per què hi ha anys que penso que és el 20 i altres que és el 21?

crec que hi ha gent que s'entesta en dir que és el 21!

No us ha passat mai??

Utnoa

zel ha dit...

jollons, però aquest vespre fot un fred...

Rita ha dit...

Jo que volia anar a veure si el trobava aquest bus... ;-)

Molt bona primavera!

neus ha dit...

Fantàstic!!! XD

Sergi ha dit...

Doncs compte amb les al·lèrgies! I com diuen per aquí, ha estat entrar a la primavera, i fa un fred! És que vinc del carrer.

òscar ha dit...

vaig cap a la parada. amb pirates i samarreta curta!

hi ha calefacció al bus per si de cas, oi?

Mireia ha dit...

Si Sanset, jo sempre em penso que és el 21!!!!

Assumpta ha dit...

Ostres, he entrat a posar-te un comentari i m'he posat a jugar a fer slogans amb el bitxo aquest (tipus "Els culers som els millors. Visca el Barça!! Visca Catalunya!!) jejeje

A mi m'agrada més la tardor, però aquest any ha estat lletja, lletja, lletja... a veure si la primavera és més bonica per compensar :-))

Bona primavera!!

Carme Rosanas ha dit...

Cada any entra la primavera a una hora concreta i precisa, diu que aquest any era a les 13:20 (si no recordo malament) segons en Tomàs Molina... pot ser que hi hagi anys que canvii fins i tot de dia ... hores amunt i hores avall?

Per cert vaig pujar a aquest autobús i hi feia molt bona temperatura i oloreta de flors.

Ballarinadeplom ha dit...

si al Corte Inglés i en aquest blog s'anuncia, és que deu ser veritat ;)

passa una bona setmana!

Assumpta ha dit...

Si ja diu en Serrat "i a la bandolera hi duia la primavera el VINT de maig" :-)

Per supost que no és un dia i hora fixos, varia una mica i, per suposat, que pot caure en 20.

Jo sempre pensant que m'havia casat a la tardor (la meva estació preferida) doncs no, apa! Un dia ho vaig preguntar a un amic que li agrada molt l'astronomia, m'ho va consultar i resulta que em vag casar l'estiu perquè aquell any llunyà de 1990, el 22 de setembre a les 12 del migdia, a Barcelona, encara era estiu. Ai ves.